י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בכניסה לירושלים

הרבי יצא באמצע סעודה שלישית למחות

בכניסה לעיר ירושלים החלו העובדים לפתוח את החנות בתחנת הדלק לפני צאת השבת. הרבי מסטראפקוב שמתגורר ממול שמע על כך הפסיק את סעודה שלישית ויצא למחות יחד עם החסידים

הרבי יצא באמצע סעודה שלישית למחות
הרבי מסטראפקוב צילום: איציק ו.

השבוע פרשת תצווה באמצע סעודה שלישית אצל האדמו"ר מסטראפקוב בבית מדרשו 'שערי ירושלים' אשר נמצא ממש בכניסה לעיר ירושלים הגיעה ידיעה שתחנת הדלק הידועה בכניסה לעיר  פתח את שעריו לעובדים טרם זמן יציאת השבת.

האדמו"ר שהיה באמצע הזמירות לא התמהמה ומיד הורה להכניס מים אחרונים, ובירך על הכוס, והורה לכל קהל החסידים ללכת יחד עמו למחות כדת של תורה על חילול שבת בפרהסיא. הרבי הזהיר לבל יהין אחד לפגוע בידים, אלא אין כוחנו אלא בפה.

מיד צעדו כל הקהל כאשר כל מי מכל שכבות היהודות החרדית שראה את הציבור הגדול מגיע לתחנה הצטרפו למחאה, בהגיע האדמו"ר לתחנת הדלק הורה לקהל המשתתפים להמתין בחוץ, ונכנס האדמו"ר לבדו אל החנות ופנה לעובדים שנמצאו במקום, ודיבר אליהם במעלת שמירת שבת, ועל העוון בחילול השבת ובפתיחת התחנה קודם צאת השבת

אח"כ יצא האדמו"ר ואמר פרק כ"ב שבתהילים פסוק בפסוק ולאחמ"כ יצא בריקוד 'כי לשם המלוכה' עד זמן יציאת השבת.

כאשר צוות העובדים יצאו אל האדמו"ר וקיבלו על עצמם משבוע הבא לא לפתוח ח"ו לפני זמן יציאת השבת.

יצויין, כי לפני עשרות שנים כאשר האדמו"ר הגיע להתגורר באזור, המקום היה מלא בחילולי שבת והאדמו"ר יצא מידי לשבת למחות כמסורת אביו האדמו"ר מסטראפקוב זצ"ל אשר היה מוחה נמרצות על חילולי השבת בירושלים, וכך עשרות שנים לא התקיימו חילולי שבת במקום.

כאמור השבוע יצא האדמו"ר למחות בחילול השבת המחפיר, ולאחמ"כ חזר להמשך הזמירות של סעודה שלישית בבית מדרשו.

 

סטראפקוב הכניסה לירושלים חילול שבת סעודה שלישית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד