י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תוצרת יפן

זאת המכונית הכי נגנבת בישראל בשבע השנים האחרונות

נתוני המשטרה קובעים שבשבע השנים האחרונות נגנבו בישראל 6,582 טויוטה קורולה שמתוכן 3,191 הן קורולות תוצרת תורכיה ו-3,391 הן טויוטה קורולה מתוצרת יפן

זאת המכונית הכי נגנבת בישראל בשבע השנים האחרונות
טויוטה קורולה היא המכונית הנגנבת ביותר בישראל בשבע השנים האחרונות צילום: טויוטה

איזו תחושה נוראית זאת להתעורר בבוקר ולגלות שהמכונית האהובה שלנו כבר לא שלנו. כעת מתברר שאם זו טויוטה קורולה או מאזדה 3 אז כנראה שהסיכוי לכאב לב גבוה יותר.

לפי נתונים שמפרסמת התנועה לחופש המידע, המכונית הנגנבת ביותר בישראל בשבע השנים האחרונות היא טויוטה קורולה. חשוב מאוד לציין שבניגוד לנתונים שמפרסמות חברות האיתור, אלה נתונים של המשטרה.

מה ההבדל? הנתונים של חברות האיתור שמתפרסמים לעתים הם נתונים שכוללים בעיקר מכוניות שיש להן מערכות איתור וזה אומר שאלה לרוב מכוניות יחסית יקרות. לעומת זאת הנתונים של המשטרה כוללים הכל מכל, כלומר מה שיקר ומה שזול, מה שיש מערכת איתור ומה שאין לו אפילו אזעקה.

נתוני המשטרה קובעים שבשבע השנים האחרונות נגנבו בישראל 6,582 טויוטה קורולה שמתוכן 3,191 הן קורולות תוצרת תורכיה ו-3,391 הן טויוטה קורולה מתוצרת יפן.

התנועה לחופש המידעהנתונים המלאיםצילום: התנועה לחופש המידע

לטויוטה קורולה יש כל מיני גרסאות בתוך המשפחה הזאת של הדגם, אבל תכלס קורולה רבות כבר לא שייכות למי ששילם עליהן. מקום שני: כבוד מפוקפק הולך למאזדה 3 המשפחתית עם 5,656 מאזדה 3 שבשבע השנים האחרונות מצאו בית חם אצל מי שמעולם לא שילם, התחייב להלוואה או חסך במשך תקופה.

מקום שלישי שייך למשפחתית של יונדאי: i25  שממנה נגנבו  2,738 יחידות. מקום רביעי מפוקפק שייך לקיה פיקנטו העירונית עם 2,680 גניבות. מקום חמישי הולך לסדרה CX של מאזדה, כלומר רכבי הכביש שטח היפנים של היצרנית, עם 1,676 יחידות.

מה אנחנו ממליצים? תעשו לגנבים חיים קשים, הכי קשים שאפשר. הגנבים יודעים איך לפרוץ אזעקה? יופי, שימו שרשרת. הגנבים באים עם מערכת שמשבשת מערכת איתור? מצוין, שימו להם מנעול הגה גדול. גם הגנבים יודעים שיש מכוניות שלא שוות את כל כאבי הראש שכרוכים בלבוא עם מסורים חשמליים וציוד כבד. בהצלחה. לכולנו.

 

טויוטה משטרת ישראל יפן טורקיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד