ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
החיפושים נמשכים

חשש כבד לשלומה של הילדה מצפת: "כל כיווני החקירה נבדקים"

ביום ראשון התקבלה קריאה במשטרה בדבר היעדרותה | המפכ"ל: "כל כיווני החקירה נבדקים, גם במישור המודיעיני בתקווה שנמצא אותה מהר"

חשש כבד לשלומה של הילדה מצפת: "כל כיווני החקירה נבדקים"
החיפושים אחר הילדה צילום: דוד כהן פלאש 90

החל משעות הבוקר (שלישי) נמשכים החיפשים בעזרתם של מאות מתנדבים, שוטרים וחיילים אחר היימנוט קסאו שבפעם האחרונה נראתה בכניסה למרכז הקליטה בו היא תגוררת יחד עם משפחתה ברחוב צה"ל בעיר.

המפכ"ל שבתאי, שהצטרף לחפ"ק, אמר כי "יש מיקוד מחוזי על-מנת לנסות לאתר את הילדה, יש חיבור עם הקהילה. כל כיווני החקירה נבדקים, גם במישור המודיעיני. אני תקווה שנמצא אותה מהר".

דוברות המשטרההמפכ״ל שבתאי וממ״ז צפון ניצב תחאוכה בחפ״ק עם אמא של הילדהצילום: דוברות המשטרה

דודתה של הילדה, עדן מוצ'ה, שראתה אותה באחרונה ביום ראשון לפנות ערב אמרה כי "אני מבקשת שעם ישראל יתפלל שתחזור בשלום ונשמח שמי שיכול יבוא לעזור לנו לחפש אותה". עוד סיפרה על האחיינית כי היא "ילדה חרוצה וחזקה, תלמידה טובה, האמא של הבית. היא מאוד בוגרת ואוהבת לעזור בכל דבר ולעמוד בכל משימה".

מפקד יחידת הכלבנים יקותיאל (מייק) בן יעקב אמר: "אנחנו עוסקים בחיפושים נרחבים כדי למצוא את היימנוט. זה מקרה מאוד חריג ואנחנו מבקשים לשתף את התמונה שלה, אם מישהו ראה משהו או יודע משהו ורוצה לסייע בצורה כלשהיא מתבקש לפנות אלינו".

עוד אמר כי "המקרה הוא חריג ביותר ולא רק בגלל הזמן שחלף והגיל הרך של הילדה אלא בגלל שלא זכור לנו זה שנים רבות ילדה נורמטיבית שנעדרת כה הרבה זמן באזור אורבני בישראל, היכן שעוברים אנשים כה רבים. העובדה שטרם צפה אף לא עדות אחת מאוד מדאיגה. נתפלל ונקווה שנגיע אליה בזמן".

כזכור, ביום ראשון התקבלה קריאה במשטרת ישראל בדבר היעדרותה של היימנוט קסאו, בת 9, תושבת צפת אשר נראתה לאחרונה בשעה 19:30 ברחוב צה"ל בעיר ומאז נעלמו עקבותיה.

החל מקבלת האירוע החלו שוטרי המחוז הצפוני בסריקות נרחבות לאיתורה שנמשכות עד לרגע זה בהשתתפות מאות שוטרים ומתנדבים ממגוון גופים וארגונים מכל רחבי המדינה.

במקביל לחיפושים נפתחה חקירה אשר הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב כנרת במסגרתה נבדקו לאורך היום עשרות מצלמות אבטחה וכן נגבו עדויות ממספר רב של תושבי האזור.

תיאור הנעדרת - גובה 1.20, שיער כהה, מבנה גוף רזה ועיניים כהות. לבשה מכנסיים בצבע ורוד ומעליהם חצאית שחורה וחולצה לבנה.

כל היודע דבר על מקום הימצאה מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או למשטרת צפת בטלפון 04-6978444

צפת נעדרת חיפושים היימנוט קסאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד