כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
"שיחה משמעותית"

זלנסקי נפגש עם בן סלמאן בסעודיה

נשיא אוקראינה ולודימיר זלנסקי נחת היום בסעודיה שם פגש את יורש העצר מחמד בן סלמאן. זלנסקי: "הנהגת סעודיה יכולה לסייע במציאת פתרונות הוגנים, אנו מעריכים את מחויבותו של הוד מלכותו להשבת שלום אמיתי"

זלנסקי נפגש עם בן סלמאן בסעודיה
נשיא אוקראינה זלנסקי צילום: לשכת הנשיא

נשיא אוקראינה ולודימיר זלנסקי נחת היום בסעודיה שם נפגש עם יורש העצר מחמד בן סלמאן. לשכת הנשיאות האוקראינית מסרה כי הפגישה התקיימה במסגרת הדיאלוג הקבוע בין השניים, וכי הפעם הם התמקדו במציאת נוסחת שלום באוקראינה. 

נשיא אוקראינה זלנסקי כתב: "הייתה לי שיחה משמעותית וכנה עם הוד מלכותו יורש העצר מוחמד בן סלמאן. שוחחנו על נקודות נוסחת השלום ועל ההתקדמות שניתן לעשות ביישום שלהן. הנהגת סעודיה יכולה לסייע במציאת פתרונות הוגנים". 

"אנו מעריכים את מחויבותו של הוד מלכותו להשבת שלום אמיתי ומודים על עצתו ותמיכתו.דיברתי גם על המאמצים והדיאלוג שלנו עם שותפים לקראת פסגת השלום העולמית בשוויץ. דנו במהות הפסגה ובצעדים שניתן לנקוט כדי להחזיר את הביטחון האמיתי לאוקראינה, לאירופה ולקהילת העמים העולמית", הוסיף. 

"בדקנו גם הזדמנויות ספציפיות לשיתוף פעולה כלכלי וטכנולוגי בין אוקראינה וסעודיה. הצוותים שלנו יעבדו בתחומים בהם דנו היום", סיכם.

ולדימיר זלנסקי מלחמת אוקראינה רוסיה מוחמד בן סלמאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד