י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לילה מתוח

אחרי סגירת הקלפיות: תוצאות מדגם הבחירות המקומיות

הבחירות לרשויות המקומיות 2024 הגיעו לסיומן לאחר יממה ארוכה ומותחת. על פי מדגם ערוץ 14: קרב צמוד באלעד - יהודה בוטבול זוכה ל-51 אחוזים מקולות הבוחרים. ראש העיר ישראל פרוש מקבל לפי המדגם 49 אחוזים מהקולות | כל הנתונים

אחרי סגירת הקלפיות: תוצאות מדגם הבחירות המקומיות
מצביע בבני ברק צילום: פלאש 90

הבחירות לרשויות המקומיות 2024 הגיעו לסיומן לאחר יממה ארוכה ומותחת. תוצאות צפויות לזרום במהלך הלילה והבוקר, כשייתכן ויירשם עיכוב בחלק מהערים בגלל קולות החיילים.

לראשונה במערכת בחירות מונציפאלית, פרסם ערוץ 14 מדגם תוצאות מעשרות ערים.

אלעד

קרב צמוד: על פי מדגם עכשיו 14, המועמד המוביל באלעד הוא יהודה בוטבול לאחר שזכה ב-51 אחוזים מקולות הבוחרים. ראש העיר ישראל פרוש זכה ל-49 אחוזים מהקולות .

בית שמש

על פי המדגם, הבחירות בעיר בית שמש הולכות לסיבוב שני ומכריע לאחר שאף אחד מהמועמדים, עליזה בלוך, משה אבוטבול ושמואל גרינברג, לא הצליחו לעבור את רף ה-40 האחוזים.

על פי נתוני המדגם, עליזה בלוך קיבלה 38 אחוזים מסך הקולות ואילו משה אבוטבול קיבל 33 אחוזים מהקולות. גרינברג קיבל 29 אחוזים. בלוך ואבוטבול יתמודדו ראש בראש בסיבוב השני של הבחירות שייערך ב-10 במרץ.

בני ברק

על פי המדגם בערוץ 14, ראש העיר הבא הוא חנוך זייברט מסיעת אגודת ישראל לאחר שזכה ב-55 אחוזים מקולות הבוחרים.

אוריאל בוסו שהיה מועמד מפלגת ש"ס זכה ל-38 אחוזים בלבד מקולות הבוחרים. המועמד מטעם הליכוד יעקב וידר זכה ב-7%. 

אשדוד

המועמד יחיאל לסרי הוא ראש העיר הבא של אשדוד לאחר שזכה ב-44 אחוזים מקולות הבוחרים, כך לפי המדגם.

לסרי גבר במרוץ לראשות העיר אשדוד על היריבה שלו הלן גלבר שזכתה רק ל-22 אחוזים. המועמד אלי נכט, זכה ל-11 אחוז מקולות הבוחרים, שמעון כצנלסון זכה ל-17 אחוזים, ואלי נחמני קיבל רק שישה אחוזים.

קריית גת

על פי המדגם, אבירם דהרי גבר במרוץ לראשות העיר על יריבו כפיר סוויסה שמכהן ארבע קדנציות רצופות, לאחר שבשנת 2018 קיבל 50.9% מקולות הבוחרים, סוויסה קיבל 30% מהקולות .

בסוויסה תמכו המפלגות החרדיות בעיר, ש"ס, אגודת ישראל ושלומי אמונים.

טבריה

המועמד יוסי נבעה, לפי המדגם, הוא ראש העיר הבא של טבריה לאחר שזכה ב-45 אחוזים מקולות הבוחרים.

נבעה גבר במירוץ לראשות העיר טבריה על יריבו רון קובי שזכה ל-27 אחוזים בלבד מקולות הבוחרים. המועמד אביב יצחק קיבל 25 אחוזים והמועמד דודיק שטרית קיבל רק 3 אחוזים בלבד.

תל אביב

רון חולדאי נותר בתפקיד ראש העיר לאחר שזכה ב-46% אחוזים מקולות הבוחרים – כך עולה ממדגם הבחירות של חדשות 14 ומכון 'דיירקט פולס'.

חולדאי גבר במרוץ לראשות העיר תל אביב על היריבה אורנה ברביבאי שזכתה ל- 35 אחוזים בלבד מקולות הבוחרים. המועמד יובל צלנר קיבל רק 19 אחוזים.

בחירות מקומיות מדגם ערוץ 14 בית שמש אלעד בני ברק אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד