כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
19,000 שוטרים

המשטרה פתחה מעל 100 תיקים; מעל 20 חשודים נעצרו ועוכבו

המשטרה מסכמת את יום הבחירות לרשויות המקומיות עם 105 תיקים שנפתחו בגין איומים, אלימות ועבירות טוהר בחירות. 26 חשודים עוכבו ונעצרו

המשטרה פתחה מעל 100 תיקים; מעל 20 חשודים נעצרו ועוכבו
פעילות המשטרה ביום הבחירות צילום: דוברות המשטרה

נסגרו כל קלפיות ההצבעה ברחבי הארץ. בכך, השלימה משטרת ישראל את משימתה העיקרית ביום הבחירות, לשמירת הסדר הציבורי והביטחון במוקדי ההצבעה ולהבטחת קיומו של ההליך הדמוקרטי באופן תקין ובהתאם לחוק.

במסגרת ההיערכות המשטרתית המיוחדת, פעלו החל משעות הבוקר המוקדמות כ-19,000 שטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים. אלפי שוטרים נפרסו במוקדי ההצבעה השונים וברחבי הארץ, זאת על מנת לשמור על הסדר הציבורי והביטחון, ולהבטיח את קיומן של הבחירות לרשויות המקומיות. 

משעות הבוקר טופלו על ידי המשטרה ברחבי הארץ מספר אירועים בעקבותיהם נעצרו ועוכבו 26 חשודים ונפתחו 105 תיקים בגין עבירות של טוהר הבחירות, איומים ואלימות. אירועים נקודתיים שהיו במספר קלפיות ברחבי הארץ טופלו בזמן אמת ע"י השוטרים.

כאמור לצד ההיערכות המבצעית המוגברת באזורי קלפיות, פעלה משטרת ישראל במשך היום גם במוקדי הבילוי והצירים בכל רחבי הארץ, בכדי לתת מענה מיטבי גם לאירועי השגרה ולמטיילים שפקדו את אתרי הבילוי, הפארקים, מרכזי  הקניות והכבישים ביום השבתון, בדגש על שמירת החוק הסדר והביטחון.

טוהר בחירות מעצרים בחירות מקומיות בחירות מוניציפליות משטרה שוטרים איומים אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד