כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

אלעד: הפסקת מים יזומה היום בשעות הערב

בעקבות צורך בהחלפת חלק מהצינור הראשי לעיר, תנותק אספקת המים משעה 22:00 בערב ועד לפנות בוקר של יום רביעי

צלם:פלאש 90
צלם:פלאש 90

זרם המים לעיר אלעד יופסק הערב (ג) החל מהשעה 22:00 בלילה ועד שעות הבוקר של יום רביעי. החל מהשעה 4:00 לפנות בוקר של יום רביעי יש חובת הרתחת מי שתיה באלעד עד להודעה חדשה.

תאגיד מיתב מבקש להודיע לתושבי אלעד על הפסקת מים יזומה בכל העיר אלעד למשך הלילה שבין יום שלישי ליום רביעי, החל מהשעה 22:00 בלילה. הפסקת המים תימשך עד לשעות הבוקר של יום רביעי. התאגיד פונה לתושבי אלעד וממליץ לאגור מים לשימוש אישי ומשפחתי, ולכל צורך אחר, למשך כל השעות שבהן תהיה הפסקת מים.

בנוסף, מיום רביעי בבוקר, החל מהשעה 4:00 לפנות בוקר, קיימת חובת הרתחת מי שתיה בכל העיר וזאת עד להודעה חדשה!

לרשות התושבים יעמדו מיכליות וברזיות מים בנקודות מרכזיות בעיר החל מיום רביעי בבוקר וזאת למקרה שהפסקת המים תימשך מעבר לזמן המתוכנן.

ראש העיר אלעד מעודכן בפרטים ומלווה את האירוע.

הסיבה להפסקת המים היזומה והצפויה באלעד היא הצורך המיידי בהחלפת חלק מקו צינור מים ראשי של העיר. קו הספקת המים הראשי התפוצץ בחלקו, וגורמי מיתב המקצועיים החליטו כי לא ניתן לתקן את הצינור בתיקון נקודתי.

לאחר החלפת חלק מקו צינור המים נשלחים המים לבדיקת תרבית במעבדה. אי לכך, קיימת חובת הרתחת מי השתיה בכל העיר וזאת עד להודעה חדשה.

מחברת מיתב נמסר כי "אנו מקווים כי האירוע לא יימשך מעבר למתוכנן ובכל מקרה, כאמור, נהיה ערוכים להספקת מים במידת הצורך. התושבים מתבקשים להיות קשובים לערוצי המידע והחדשות בענין חובת הרתחת המים".
אלעד מים מיתב הפסקה אספקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד