י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מהפך!

ראש עיר חדש לטבריה: רון קובי נחל תבוסה

אחרי סערות ודרמות בשנים האחרונות שבקעו מעיר הקודש טבריה, התושבים אמרו את דברם ובחרו בראש עיר חדש ומסתמן כי רון קובי יכהן כיו"ר האופוזיציה

ראש עיר חדש לטבריה: רון קובי נחל תבוסה
יוסי נבעה / רון קובי צילום: פייסבוק / יונתן זינדל, פלאש 90

ראש העיר טבריה הבא הוא יוסי נבעה, שנתמך על ידי רוב המפלגות החרדיות והמסורתיות בעיר כולל 'הליכוד' בראשות ראש העיר לשעבר יוסי בן דוד.

נבעה הפתיע עם נתון מרשים של ניצחון בסיבוב הראשון עם 51.8% מהקולות, כאשר ראש העיר המודח רון קובי נחל תבוסה וקיבל פחות מחצי - 22.9%. המועמד יצחק אביב השיג יותר ממנו - 24% מהקולות.

קובי החל את הבחירות הללו עם איום משמעותי לחזור שוב לכס ראש העיר, לאחר שבג"ץ פסל את התמודדותו של ראש הוועדה הקרואה בועז יוסף שניהל את העיר מאז הדחתו של קובי.

מתוך פייסבוקיוסי נבעה בקמפיין הבחירותצילום: מתוך פייסבוק

אחרי פסיקת בג"ץ חברה לקובי המועמדת לראש העיר עו"ד שני אילוז שפרשה מהמירוץ והעבירה את תמיכתה אליו. אולם גם זה לא הספיק והעיר טבריה צהלה ושמחה עם חזרתה החל מהלילה לניהול תקין, בידיו האמונות של ראש העיר החדש יוסי נבעה.

גם במועצת העיר נרשמה הפתעה, כאשר מפלגת 'מאמינים בטבריה' של המקובל הצדיק רבי דב קוק זכתה בחמישה נציגים והפכה למפלגה הגדולה במועצה. מפלגת ש"ס זכתה בנציג אחד בלבד. המפלגה השנייה בגודלה הצפויה במועצה עם 3 מנדטים היא זו של ראש העיר לשעבר רון קובי שככל הנראה יהפוך לראש האופוזיציה מול המפלגות החרדיות, הדתיות והמסורתיות שיחברו לקואליציה.

יוסי נבעה רון קובי טבריה בחירות מקומיות הרב דב קוק בחירות מוניציפליות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד