י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
גבר על יריבו

שומרון: ניצחון מוחץ ליוסי דגן שימשיך לקדנציה נוספת

יוסי דגן נבחר ברוב מוחץ של 80% בבחירות, בין ראשי הרשויות שהשיגו את התוצאה הגבוהה ביותר בישראל - ומתחיל את הקדנציה השלישית שלו כראש המועצה. יוסי דגן הודה לתושבים: "החיבוק והאמון נותנים כח, יחד נביא את השומרון לגבהים שלא הכרנו - בדרך ליעד: מיליון תושבים, העתיד של מדינת ישראל"

שומרון: ניצחון מוחץ ליוסי דגן שימשיך לקדנציה נוספת
יוסי דגן צילום: יח"צ

ניצחון מוחץ בשומרון ליוסי דגן.  80% מהבוחרים בחרו בראש מועצת שומרון לכהונה השלישית שלו מה שמעיד על אמון גבוה מאוד של הבוחרים. ככל הנראה אחד מראשי הרשויות עם אחוזי ההצבעה הגבוהים ביותר בארץ לטובתם. 

יוסי דגן, ראש מועצת שומרון הודה לבוחרים על האמון הגדול בו ואמר: "אני מודה לתושבי השומרון היקרים האהובים עלי על האמון הגדול. מקבל את השליחות המחודשת בחרדת קודש. האמון הגדול מהתושבים, מהנהגות הישובים, מראה את השותפות המלאה של כולנו בבניין השומרון - לב ארץ ישראל. 

החיבוק הזה נותן כח. זה היופי של השומרון, מועצה שיש בה גם את סלעית וגם את אלון מורה באותה מועצה. מועצה שבה 60% דתיים ו 40% שאינם דתיים, עם מגוון רחב של דעות והשקפות - ומתוך כך בונים באחדות את ארץ ישראל, חוד החנית של הציונות. אני מודה לכל התושבות והתושבים על התמיכה. אמשיך להיות ראש המועצה של כולם. אלה שבחרו בי ואלה שלא בחרו בי, נעבוד יחד מתוך אמונה, באמון, במקצועיות ובחברות. פנינו לעתיד טוב יותר לעם ישראל ולתושבי השומרון היקרים. משימת העל שלנו היא להגיע למיליון תושבים בשומרון. אנחנו נגיע לכך בע"ה, נחזק את מהפיכת הכבישים, נחזק את מערכת החינוך בשומרון ונוציא לפועל את תוכנית החומש לחינוך, נחזק את התשתיות, ננצח במערכה על שטחי C, נקים בע"ה ישובים חדשים. שומרון אחד עם ישראל אחד. יחד בע"ה ננצח!". דברי דגן.

דגן ניצח את תמיר בן שלומי שהתמודד מולו. כאמור ברוב מוחץ, עם 80% מהקולות.

שומרון יוסי דגן בחירות מקומיות בחירות מוניציפליות מועצה אזורית שומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד