ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

ביטוח בריאות – הביטוח שיקנה לכם ולמשפחתכם ביטחון כלכלי

אם תשאלו אנשים אחרים מה הדבר הכי חשוב בחיים, חלק יאמרו כסף, חלק אהבה, חלק צמיחה והגשמת מטרות, אך אין עוררין שכולם יסכימו שהדבר החשוב ביותר הוא הבריאות שלנו. כל אדם רוצה לחיות חיים מלאים, מאושרים ושמחים, כאשר הוא יודע שהבריאות היא מתנה שצריך לחבק ולהתפלל עבורה, תוך שאנו עושים את ההשתדלות שלנו לשמור על הבריאות. על מנת להעניק לעצמכם ולמשפחתכם שקט נפשי, רוגע ונחת שיתרמו גם לבריאות שלכם, כדאי יהיה לדאוג מבעוד מועד שיהיה לכם ביטוח בריאות המתאים לצרכים שלכם ולמצבכם הבריאותי

ביטוח בריאות – הביטוח שיקנה לכם ולמשפחתכם ביטחון כלכלי
בריאות צילום: FREEPIK

כיצד ביטוח בריאות יכול להעניק לכם ולמשפחתכם בריאות ואריכות ימים?

לחץ וחרדה יכולים להשפיע מהותית על בריאות האדם, לגרום להתפתחות של מחלות שונות וכמובן להאיץ התפתחות של מחלות קיימות. יתרה מכך היא שהדאגות עשויות גם כן להוריד את מצב הרוח ולגרום לאדם לשקוע בדיכאון שיפגע בכל המישורים בחייו. ביטוח בריאות שידאג לכם ולמשפחתכם כלכלית יוכל לסייע לכם להפחית את הלחץ והחרדה של מה יקרה אם חלילה לא תוכלו לעבוד יותר או חלילה יקרה לכם משהו ולא יהיה מי שידאג למשפחה שלכם.

ביטוחים שונים הקיימים בישראל לכיסוי הוצאות רפואיות

  • ביטוח בריאות ממלכתי – ביטוח זה הינו ביטוח אחיד המוענק לכל אזרח במדינת ישראל על פי חוק. הוא ניתן על ידי קופות החולים השונות והוא מעניק כיסוי הנקרא "סל הבריאות". במסגרתו תקבלו מגוון שירותי בריאות כמו כדורים ותרופות במחיר מסובסד, רופא משפחה, כיסוי סיעודי ועוד.
  • ביטוח משלים – סל הבריאות מעניק כיסוי בריאותי בסיסי למגוון צרכים אולם ביטוח משלים יוכל להעניק לכם כיסוי רפואי נרחב יותר תמורת תשלום נוסף. הכיסוי הרפואי הנרחב יספק כיסוי לאירועים רפואיים נוספים כמו תרופות שאינן נמצאות בסל הבריאות, טיפולים מיוחדים למחלות קשות ועוד.
  • ביטוח בריאות פרטי – מכיוון שהביטוח המשלים של קופות החולים הוא די מוגבל במה שהוא יכול להעניק תוכלו במקום זאת (או בנוסף) לעשות גם ביטוח בריאות פרטי. ביטוח בריאות פרטי הינו ביטוח שיעניק לכם כיסוי נרחב וגבוה יותר לתרופות וטיפולים רפואיים שונים שאינם נמצאים בביטוח הבריאות הממלכתי ואף לא בשירותי הביטוח המשלימים של קופות החולים. ניתן להתאים את צרכי הביטוח וגובה הכיסוי בהתאם לצרכיו ורצונותיו של המטופל.

 

רוצים להבטיח את השקט הנפשי והבטחון הכלכלי שלכם ושל משפחתכם?

שמירה על הבריאות שלנו תהיה בראש מעניינו, אך אין באפשרותנו לשלוט באופן מלא במה שצפוי להיות ולכן חשוב להיות מוכנים לכך עם ביטוח בריאות המתאים לצרכים שלכם. באמצעות ביטוח בריאות אונליין של רמי לוי ביטוח תוכלו לבחון את האפשרויות העומדות בפניכם, למלא באתר את פרטיכם בקלות ובמהירות ולקבל הצעת מחיר לביטוח בריאות המותאם בדיוק לפי הצרכים שלכם ובמחיר המשתלם ביותר בישראל. אם אתם רוצים להבטיח את השקט הנפשי שלכם ושל משפחתכם זה הזמן שלכם לשמור עצמכם עם ביטוח בריאות הרלוונטי ביותר עבורכם.

האם ביטוח הבריאות שלנו מכסה גם עלויות רפואיות במקרה של נסיעה לחו"ל?

במקרה של נסיעה לחו"ל תצטרכו לרכוש ביטוח בריאות לנסיעות לחו"ל. ביטוח זה הינו נפרד מהביטוח הפרטי התקף בתוך גבולות ארץ ישראל. נסיעה לחו"ל טומנת בחובה סיכונים שונים, במיוחד אם אתם משלבים בטיול גם אטרקציות הקשורות באקסטרים, טיולים בהרים, סקי, סנפלינג ועוד. ביטוח בריאות לנסיעות לחו"ל יכסה אתכם לא רק במקרה הצורך בטיפול רפואי, ניתוחים וטיפולי חירום במדינת היעד שבה אתם מטיילים אלא גם בשירותי החילוץ וההצלה במידת הצורך או עלויות האמבולנס שיפנה אתכם למרכז הרפואי הקרוב.

טיפים חשובים לרכישת ביטוח בריאות:

  • בדיקת התיק הביטוחי שלכם – תיק ביטוחי הוא בעצם תיק דיגיטלי שמרכז את כל סוגי הביטוחים הקיימים הרשומים על שמכם. כל הפוליסות שאתם משלמים עליהם בדרך זו או אחרת (בעצמכם או דרך מקום העבודה שלכם למשל). בדיקת התיק הביטוחי תאפשר לכם לבדוק אילו ביטוחים קיימים על שמכם ולהימנע מתשלומים כפולים. ברמי לוי ביטוח יבדקו זאת עבורכם בחינם.
  • השוו מחירים – עלות ביטוח בריאות היא לא גזרת גורל. על ידי השוואת מחירי ביטוח אונליין באתר רמי לוי ביטוח תזכו להצעות ביטוח בריאות משתלמות וחסכוניות יותר עבורכם שיאפשר לכם לחסוך בין עשרות למאות שקלים בחודש.
  • בדקו את תנאי הביטוח – בסופו של יום אתם צריכים שהביטוח יכסה את כל מה שאתם צריכים בהתאמה אישית למצב הבריאותי שלכם ולאורח החיים שלכם, לעבודה שלכם ועוד. בדקו היטב מה התנאים של הביטוחים שלכם ומה הם מכסים במידת הצורך.
ביטוח בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד