י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אחרי ההפסד הצורב

"שמו קמעות על דלתות": רון קובי מעלה את רף ההסתה

בבוקר שאחרי ההפסד הצורב בטבריה, המועמד רון קובי יורה לכל הכיוונים: "יש פה אדמות שהולכים לבנות לחרדים"

"שמו קמעות על דלתות": רון קובי מעלה את רף ההסתה
רון קובי צילום: פלאש 90

בשיחה הבוקר (רביעי) ברדיו צפון 104.5FM התייחס רון קובי, שהתמודד על ראשות העיר טבריה ונחל אמש מפלה כואבת, להפסד והזהיר כי "טבריה בדרך להפוך לבני ברק".

"העיר הזו עברה אתמול טראומה, עשו עליה השתלטות עוינת. יש פה אדמות שהולכים לבנות לחרדים בתי ספר - אנשים יברחו מפה".

בפתח דבריו אמר קובי: "הביאו לפה רבנים ששמו קמעות על דלתות. אנשים לא יצאו מהבית, רשימה של רב שלא מתמודד, אבל זה על שמו. עושים טקסים. אביב יצחק (שהגיע למקום השני בעיר)  לא ניצח אותי, הוא הגיע דרך בועז יוסף והוא פרוקסי של נבעה. אביב יצחק לא כיוון שמישהו יתחבר אליו, הייתי פונה אליו אבל כשאנחנו רואים מי האנשים שמריצים אותו אלה האנשים שכל הזמן קיללו אותנו ורצו להדיח אותנו".

 

 

"הייתי מאוד אופטימי", הודה הבוקר קובי בשיחה עם ניב רסקין ב"ערוץ 12", "התקלה הגדולה ביותר הייתה שאנשים לא יצאו להצביע, בפער גדול ביחס למה שקרה בארץ. הבוקר היה חזק מאוד, כנראה בגלל קולות החרדים. בערב טבריה הייתה ריקה, וזה קרה בגלל שעשו פה המון הפחדות עם קמעות, מכתבים ורבנים. אנשים לא יצאו החוצה".

ראש העיר טבריה הבא הוא יוסי נבעה, שנתמך על ידי רוב המפלגות החרדיות והמסורתיות בעיר כולל 'הליכוד' בראשות ראש העיר לשעבר יוסי בן דוד.

נבעה הפתיע עם נתון מרשים של ניצחון בסיבוב הראשון עם 51.8% מהקולות, כאשר ראש העיר המודח רון קובי נחל תבוסה וקיבל פחות מחצי - 22.9%. המועמד יצחק אביב השיג יותר ממנו - 24% מהקולות.

רון קובי טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד