כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
פרופיל מרתק

להסתכל על ירושלים מלמעלה: הכירו את חווית המגורים החרדית

היישוב החרדי מיצד נמצא בתנופת בניה והתפתחות עצומה • עקב הביקוש הרב כ- 800 יח"ד חדשות נוספות ליישוב • פרופיל מרתק לדמותו של היישוב שמגדיר מחדש את תחום המגורים החרדי בירושלים והסביבה

להסתכל על ירושלים מלמעלה: הכירו את חווית המגורים החרדית
דירות יוקרה ואווירה נינוחה צילום: יח"צ

בית הוא המקום שאליו חוזרים בסוף היום, הסביבה המוכרת השכנים, הקהילה. השאלה היכן לקבוע את אותו בית, היא שאלה שמלווה אותנו כל הזמן. האם בצפיפות של ערי המרכז החרדיות או בישוב פסטורלי ומנותק?

הכירו את הישוב החרדי 'מיצד' שמציע הנאה מושלמת מכל העולמות, גם לקבל את חווית המגורים השלווה והשקטה, בלי להתפשר על חינוך ילדים ושירותי קהילה, וגם להיות קרוב למרכז העניינים, קרוב למוקדי ההתרחשות.

לחצו כאן לחווית מגורים אחרת>>>

רק 28 דקות מירושלים, טובל בנוף הרי יהודה בראשיתי ומוקף בכרמים שנראים לקוחים מגלויה ציורית. שוכן היישוב החרדי 'מיצד' שהפך לאלטרנטיבה למשפחות חרדיות רבות, שמבקשות גם לגור בקהילה חרדית וגם ליהנות מבית רחב ידיים ומחווית מגורים גבוהה ואיכותית.

מאות משפחות כבר גילו את 'מיצד' והם נהנים מחיים של תורה כמו בכל עיר חרדית, אך ביישוב כזה שמציע תורה וגדולה במקום אחד. לא עוד תשתיות לא מתוחזקות ולא עוד פקקים שאינם נגמרים, אלא אוויר צלול ובתים גדולים שמרחיבים את הדעת ואת הנפש. הביקוש הגבוה לדירות ולהרחבת ההיצע, הוביל את ועד היישוב לצאת בתוכנית שתכפיל ותשלש את האוכלוסייה ואת שטח היישוב.

כ- 800 יחידות מתוכננות כאשר בשלב זה 216 יח"ד כבר בתהליך בניה. הפרויקט שזכה לשם "פסגת הכרם" מבטא היטב את היתרונות הייחודיים של מגורים בישוב 'מיצד' - לגור בפסגה וליהנות מנוף בראשית פסטורלי.

הדירות בפרויקט רחבות ידיים בנות 4,5,6 חדרים וכן פנטהאוזים הצופים לנוף המרהיב של הרי יהודה וירושלים.

הדירות נבנות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, והן מעוצבות בצורה חכמה המאפשרת צפייה פנורמית אל הנוף עוצר הנשימה שסובב את היישוב. הן מאובזרות במפרט טכני חדשני ועדכני הן בתוך הדירות והן בלובי ובחלק החיצוני של הבניינים.

הישוב עצמו כולל את כל המוסדות והשירותים שמשפחה חרדית צריכה:
מעונות, גנים, בתי ספר, תלמודי תורה מכיתה א', מקוואות, קופות חולים, ספרייה, ג'ימבורי,
גינות שעשועים ועוד.

הפרויקט במיצד מציע הזדמנות כפולה, הן לדיירים והן למשקיעים חכמים. הצפיפות בריכוזי הערים החרדיות, גורמת לעוד ועוד משפחות לחפש אלטרנטיבות קרובות.

כאשר מיצד נחשב לחוד החנית של ההתפרסות לאזור גוש עציון והרי יהודה. 'קבוצת אריאל' שיזמה ומובילה את פרויקט 'פסגת הכרם', מציעה עסקאות נוחות ואטרקטיביות במיוחד. עם הון עצמי נדרש נמוך במיוחד ותנאי תשלום  מעולים.

ל'קבוצת אריאל' ניסיון עשיר בבניית מאות יחידות דיור במגוון פרויקטים בהיקף גדול, משלב הייזום ועד לשלב הביצוע. עם התמחות מיוחדת בהרחבת יישובים ויצירת סביבת מגורים מושלמת. החברה נהנית מגב כלכלי ופיננסי איתן ויציב, ומעניקה ביטחון וליווי אישי לרוכשי הדירות.

אל תחמיצו את ההזדמנות לחיות נכון, בחרו בחווית מגורים גבוהה ועתיד טוב לכם ולמשפחתכם.

 לחווית מגורים אחרת השאירו פרטים>>>

מיצד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד