כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
בפרלמנט האירופי

אלמנתו של נבלני: "פוטין רצח את בעלי. תתייחסו אליו כמו למאפיונר"

אלמנתו של מנהיג האופוזיציה הרוסי המנוח נבלני נשאה נאום בפרלמנט האירופי בעקבות רצח בעלה, ואמרה כי יש להפסיק להתייחס לפוטין כפוליטיקאי: "יש לכם עסק עם מאפיונר, ראש ארגון פשע של רוצחים שכירים"

אלמנתו של נבלני: "פוטין רצח את בעלי. תתייחסו אליו כמו למאפיונר"
אלכסיי נבלני צילום: מתוך האינסטגרם שלו

יוליה נבלניה, אלמנתו של אלכסיי נבלני, מנהיג האופוזיציה הרוסית שמת החודש, נאמה בפרלמנט האירופי בשטרסבורג וזכתה למחיאות כפיים סוערות.

"בשבת האחרונה חלפו שנתיים מאז שפוטין פתח במלחמה בקנה מידה מלא נגד אוקראינה. מלחמה בוגדנית, שפלה. כל העולם מיהר לעזור לאוקראינה. מאז עברו שנתיים: הרבה עייפות, הרבה דם, הרבה אכזבה, ופוטין לא נעלם. כל האמצעים כבר הופעלו: נשק, כסף, סנקציות. שום דבר לא עובד, והדבר הגרוע ביותר קרה: כולם התחילו להתרגל למלחמה. אז פוטין הרג את בעלי, אלכסיי נבלני", אמרה. 

"מצד אחד אני רואה כמה כולם היו המומים. הרצח אילץ את כולם לזכור שפוטין מסוגל לכל דבר ואי אפשר לנהל איתו מו״מ. אבל מצד שני, אני רואה בלבול גדול. אנשים רבים חושבים שאי אפשר בכלל להביס את פוטין, ושואלים אותי עכשיו בייאוש: 'איך אני יכול לעזור לך'?".

"אי אפשר לפגוע בפוטין באמצעות חבילת סנקציות אחרת שאינה שונה מהקודמות. אי אפשר להביס אותו על ידי חשיבה עליו כעל איש עקרונות. עם מוסר השכל או עם חוקים. הוא לא כזה, ואלכסיי הבין את זה מזמן. אין לכם פה עסק עם פוליטיקאי, אלא עם מאפיונר דמים. פוטין הוא מנהיג קבוצת פשע מאורגן שכוללת מרעילים ורוצחים שכירים", אמרה. 

"אתם - וכולנו - צריכים להילחם במאפיה של פוטין. צריך להשתמש בשיטות המשמשות למאבק בפשע המאורגן, ולא לתחרות פוליטית. לא פתקים דיפלומטיים, אלא חקירה של תוכניות פיננסיות מורכבות. לא ביטויי דאגה, אלא חיפוש אחר משתפי פעולה במאפיה במדינות שלכם, עורכי דין ואנשי כספים לא בולטים שעוזרים לפוטין וחבריו להסתיר כסף", הוסיפה.

יוליה נבלניה אלכסיי נבלני רוסיה פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד