י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הפיצה מידע כוזב

פעילה פרו-חמאס חטפה גבר כי עבד בשביל יהודי

פעילה פרו-פלסטינית נעצרה באוסטרליה בגין חטיפה ותקיפת אדם שעובד אצל יהודי. בעקבות הפוגרום של חמאס ב-7 באוקטובר בדרום ישראל, האישה הקדישה את רוב זמנה לתקיפת ישראל ברשתות החברתיות וכן להפצת מידע כוזב בחשבון הטיק טוק שלה

פעילה פרו-חמאס חטפה גבר כי עבד בשביל יהודי
פעילות לוחמי חטיבת הצנחנים בחאן יונס צילום: דובר צה"ל

משטרת אוסטרליה הודיעה על מעצרה של פעילה אנטישמית תומכת טרור פרו-חמאס שהואשמה בחטיפה ועינויים של אדם שהעבירה שלו הייתה שעבד אצל מעסיק יהודי.

תושבת מלבורן, לורה עלאם, הואשמה בחטיפה, שוד מזוין, מעצר בלתי חוקי, תקיפה ופגיעה של גבר בן ה-31, ששמו לא פורסם על ידי הרשויות.

אדם נוסף נעצר והואשם גם בחטיפה, כליאת שווא, שוד מזוין, איומים ברצח, כוונה לגרום פציעה, גרימת חבלה, תקיפה בלתי חוקית ותקיפה בנשק. השניים התמקדו באדם הלא יהודי, אך ורק בגלל שהמעסיק שלו יהודי.

על פי הודעת המשטרה במדינת ויקטוריה, התקיפה האכזרית התרחשה בליל ה-16 בפברואר בפרבר סנט אלבס במלבורן. "על פי הנטען, אדם נגרר ממכוניתו ליד צומת הרחובות גלדסטון וקליבלנד בסביבות השעה 21:30", צוין בהודעה. "לפי החשד הוא הוכנס למכונית אחרת, הותקף ונשדד. הוא שוחרר בברייברוק". הקורבן נזקק לטיפול נרחב בבית החולים בגין פציעות שנגרמו לו ב"חטיפה והעינויים הנוראיים".

עלאם היא חברה בקהילה הלבנונית הגדולה באוסטרליה ומנכ"לית קרן אל ג'אנה, המגדירה את עצמה כארגון הומניטרי איסלאמי. בעוד שפרופילי המדיה החברתית של עלאם מציינים שהיא עדיין מנהלת את הארגון, רישום בפנקס החברות האוסטרלי מציין כי הקרן הפסיקה את פעילותה ביולי 2023, פחות משלוש שנים לאחר שהתאגדה רשמית. אתר האינטרנט של הקרן מפרט בנוסף מספר פרויקטים שהיא מגייסת כסף עבורם, כך דיווח ה'אלגניימר'.

בעקבות הפוגרום של חמאס ב-7 באוקטובר בדרום ישראל, עלאם הקדישה את רוב זמנה לתקיפת ישראל ברשתות החברתיות וכן להפצת מידע כוזב בחשבון הטיק טוק שלה, עם 20,000 עוקבים לפני שנסגר, וכן ב-X ואינסטגרם. פוסט אחד ב-5 בפברואר קידם את הטענה המומצאת לפיה ספינת מלחמה של הצי המלכותי הבריטי שנשלחה למפרץ כדי להילחם בהתקפות על ספנות של טרוריסטים חות'ים בתימן "התפרקה מול חופי אנגליה".

על רקע הטבח אמרה עלאם לעוקביה כי היא "התעוררה לכמה דברים גדולים. חדשות מפלסטין האהובה שלנו". פוסטים אחרים דיברו על "ג'יהאד של מות קדושים או ניצחון" והיללו את הניסיונות "לנקום את מותם של השהידים בג'נין ובעזה".

מלחמת חרבות ברזל אוסטרליה חטיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד