כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
חושש מחרם

שר החוץ הפלסטיני: "חמאס לא צריך להיות חלק מממשלה חדשה"

שר החוץ הפלסטיני אמר כי בארגון חמאס יודעים שהם לא יכולים להיות חלק בממשלה חדשה שתוקם. "הזמן עכשיו הוא לא לממשלה שבה חמאס יהיה חלק ממנה, כי במקרה כזה היא תוחרם על ידי מספר מדינות, כפי שקרה בעבר", אמר

שר החוץ הפלסטיני: "חמאס לא צריך להיות חלק מממשלה חדשה"
כוחות צה"ל בעזה צילום: דובר צה"ל

שר החוץ הפלסטיני ריאד אל-מאלכי אמר היום כי הוא מאמין שבחמאס מבינים שהם לא יכולים להיות חלק מממשלה חדשהמאלכי אמר במסיבת עיתונאים בז'נבה כי יש צורך בממשלה "טכנוקרטית", ללא חמאס שנלחם במלחמה מרה נגד ישראל.

"הזמן עכשיו הוא לא לממשלת קואליציה לאומית", אמר אל-מאלכי. "הזמן עכשיו הוא לא לממשלה שבה חמאס יהיה חלק ממנה, כי במקרה כזה היא תוחרם על ידי מספר מדינות, כפי שקרה בעבר", אמר לכתבים באו"ם.

כזכור ראש הממשלה הפלסטיני מוחמד שתייה הודיע ​​ביום שני על התפטרות ממשלתו, השולטת בשטחים, תוך ציון על הצורך בשינוי לאחר סיום מלחמת ישראל-חמאס בעזה. הנשיא הפלסטיני אבו מאזן, אמר כי הממשלה תישאר כממשלת מעבר עד להרכבת הממשלה החדשה.

מאלקי אמר כי העדיפות היא שהקהילה הבינלאומית תסייע במתן סיוע חירום לפלסטינים, ולאחר מכן לבדוק כיצד ניתן לשקם את עזה. "אני חושב שחמאס צריך להבין את זה, ואני כן מאמין שהם תומכים ברעיון להקים ממשלה טכנוקרטית. ממשלה שמתבססת על מומחים המחויבים לחלוטין לקחת את המושכות ואת האחריות לתקופה הזו.

מליקי נמצאת בז'נבה כדי להשתתף במועצת זכויות האדם של האו"ם.

ריאד אל מאלכי הרשות הפלסטינית חמאס עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד