כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מציב אולטימטום

גלנט בהצהרה מיוחדת: "ללא הסכמת הקואליציה - לא אגיש חוק גיוס"

שר הביטחון הבהיר לקראת חקיקת חוק גיוס כי ללא הסכמת כלל חלקי הקואליציה, מערכת הביטחון לא תגיש חוק גיוס. "ללא קיום פיזי אין קיום רוחני", אמר | גנץ מגיב: "נפעל ביחד עם כל סיעות הבית כדי לקדם מתווה שירות ישראלי בהסכמה רחבה ובהקדם"

גלנט בהצהרה מיוחדת: "ללא הסכמת הקואליציה - לא אגיש חוק גיוס"
שר הביטחון יואב גלנט צילום: לע"מ

שר הביטחון יואב גלנט מבהיר הערב (רביעי) כי ללא הסכמת כלל חלקי הקואליציה ובדגש על יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ והשר גדי אייזנקוט מערכת הביטחון לא תגיש חוק גיוס.

גלנט אמר: "אנו מוקירים ומעריכים את אלו המקדישים את חייהם ללימוד התורה. עם זאת, ללא קיום פיזי אין קיום רוחני. האתגרים הביטחוניים הניצבים לפנינו מוכיחים - כולם חייבים לשאת בנטל" .

שר הביטחון הוסיף: "כל חוק גיוס שיהיה מוסכם על כל מפלגות ממשלת החירום - יהיה מקובל עליי. אבל ללא הסכמת כלל חלקי הקואליציה, מערכת הביטחון בראשותי לא תגיש את החוק".

נזכיר כי בסוף החודש הבא תפקע החלטת הממשלה שהנחתה את שר הביטחון להורות לצה"ל שלא לגייס בחורי ישיבות. בקואליציה שקודים על פיתרון,  כאשר בינתיים אין פריצת דרך בנושא.

יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ הגיב לאחר זמן קצר ואמר: ״כל חלקי החברה הישראלית צריכים לקחת חלק בזכות לשרת. הצורך הזה הוא צורך ביטחוני, לאומי וחברתי. נפעל ביחד עם שר הביטחון גלנט, עם כל סיעות הבית וכל חלקי החברה הישראלית כדי לקדם מתווה שירות ישראלי בהסכמה רחבה ובהקדם.״

 

חוק הגיוס יואב גלנט גדי אייזנקוט בני גנץ צה"ל גיוס חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד