י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אדריכל מכונת הרעל"

ינקום בתושבים? ראש העיר שכמעט הפסיד במילים קשות

אחרי שנבחר ברוב לא גדול במיוחד כפי שציפה, כתב ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן בקבוצה של תושבי שכונת רמת אפעל, שרבים מהם תמכו ביריבו במרוץ לראשות העיר: "יש לבוז לאדם שפל עם ניסיון של מוקדן בוויזה ומאכער בכנסת"

ינקום בתושבים? ראש העיר שכמעט הפסיד במילים קשות
אילוסטרציה צילום: pixabay

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן שניצח בבחירות וזכה בכהונה נוספת, כתב היום (רביעי) הודעות לעומתיות בקבוצת הוואטסאפ של תושבי שכונת רמת אפעל בעיר. זאת, לאחר שרבים מתושבי השכונה הביעו תמיכה פומבית ביריבו של שאמה, ליעד אילני, שהפסיד לו בבחירות אמש.

בין היתר השתמש שאמה הכהן בביטוי "אדריכל מכונת הרעל" שהפנה כלפי יריבו אילני, וכתב כי "אנשים ערכיים ונאורים אמורים לבוז לאדם שפל עם ניסיון של איש מוקד בוויזה ולוביסט או מאכער בכנסת שכל מה שיש לו למכור זה קמפיין שנאה ופייק".

מתוך פייסבוקכרמל שאמה הכהן בקלפיצילום: מתוך פייסבוק

"לא אקדיש שנייה מעצמי למי שאין לו הכרת הטוב ויש בו רוע צרוף, ששיתף פעולה עם קמפיין השחרה ושנאה עם ארומה גזענית וגרם ליותר מבן משפחה אחד שלי לבכות דם בשבועות האחרונים ולנזקים נפשיים", כתב ראש העיר בקבוצה. התכתבות שנחשפה ב'כאן 11'.

שאמה הכהן, שידוע בקיום קשרים ישירים עם תושבי העיר, ניצח אחרי מרוץ צמוד מול אילני. עם ספירת הקלפיות הראשונות התפלגו הקולות שווה בשווה, אך במהלך הלילה פתח ראש העיר המכהן פער של כ-8% וניצח. 

בחירות לראשות העיר כרמל שאמה הכהן קבוצות whatsapp קבוצות וואטסאפ רמת גן רמת אפעל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד