י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הרבי העניק תפוח

נציגי הסיעה המרכזית התכנסו לסיכום מערכת הבחירות

לאחר שורת ההישגים ברחבי הארץ: נציגי הסיעה המרכזית התכנסו לסיכום מערכת הבחירות | הנציגים והוועדה הפוליטית של הסיעה התברכו אצל האדמו"ר מגור שהעניק להם תפוח כהוקרה על פעילותם להצלחת אגודת ישראל

נציגי הסיעה המרכזית התכנסו לסיכום מערכת הבחירות
נציגי גור למחרת הבחירות צילום: באדיבות המצלם

עשרות נציגי הסיעה המרכזית ברשויות המקומיות התכנסו הערב בירושלים, יחד עם ראשי הסיעה והוועדה הפוליטית, לסיכום כולל של מערכת הבחירות המוניציפלית והודאה להשי"ת על שורת ההישגים הכבירים בסייעתא דשמיא ברחבי הארץ.

הכינוס נערך יחד עם יו"ר 'יהדות התורה' השר יצחק גולדקנופף, ויו"ר 'אגודת ישראל' יוסף קופרברג, שעמדו בדבריהם על ייעודה ומהותה של אגודת ישראל מנקודת מבטם של מיסדיה, צדיקי וגאוני קמאי, והמשך הנהגתה על ידי יבדלחט"א מרנן ורבנן כ"ק האדמורי"ם שליט"א, המנחים את דרכה וקובעים את קווי הפעולה של התנועה.

באדיבות המצלםנציגי גור למחרת הבחירותצילום: באדיבות המצלם

הוצגו ההצלחות המבורכות בס"ד בכלל הערים: בחירתו של מזכ"ל התנועה חנוך זייברט כראש העיר הבא של בני ברק; ההישג הגדול בבחירתו של יאיר מעיין לראשות העיר ערד; הזינוק בכוחה של אגודת ישראל באשדוד, בית שמש, ערד, קרית גת ותל אביב, זאת לצד התייצבותם של אנשי שלומינו למען אגודת ישראל בכל עיר ועיר, כשהציבור שמר על איפוק ולא הגיב למציקים ומפריעים שעיניהם צרה בהצלחת אגודת ישראל.

באדיבות המצלםנציגי גור למחרת הבחירותצילום: באדיבות המצלם

לאחר מכן נכנסו הנציגים יחד עם הוועדה הפוליטית של הסיעה, לאדמו"ר מגור, כאשר בתוך הדברים סיפר נפתלי לוברט, נציג הסיעה בתל אביב, כי פעילותם של האברכים שבאו מבני ברק לחזק את אגודת ישראל, עוררה קידוש השם גדול, כשהנהגים שלקחו את האברכים ממקום למקום סיפרו בהשתאות כיצד ניצלו כל רגע פנוי לשינון דפי גמרא בעל פה.

באדיבות המצלםנציגי גור למחרת הבחירותצילום: באדיבות המצלם

האדמו"ר מגור בירך את הנציגים ב"ברכה והצלחה" ולאחר מכן עברו כולם לקבל תפוח כהוקרה על הפעילות המאומצת למען הצלחת אגודה ישראל והגדלת כוחה כדי להרבות כבוד שמים.

חסידות גור הרבי מגור הסיעה המרכזית אגודת ישראל חנוך זייברט יצחק גולדקנופף בחירות מקומיות בחירות מוניציפליות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד