י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
דומה לאמיתי

בהשראת מכוניות יוקרה: רכב קטן, כסף גדול

המכוניות של ליטל קאר קומפאני הן מכוניות בגודל שיכול לאכלס ילד וגם לנסוע במהירות. רשימת המכוניות שכולן הן גרסאות מוקטנות של מכוניות אספנים יוקרתיות

בהשראת מכוניות יוקרה: רכב קטן, כסף גדול
מכוניות חשמליות קטנות לילדים צילום: ליטל קאר קומפאני

מה קונים עשירי העולם לילדיהם? התשובה היא מה שיש לאבא, אבל קטן יותר. ובזה מתמחה "ליטל קאר קומפאני", חברה אשר מייצרת מכוניות צעצוע.

אבל אל תחשבו לרגע שמדובר בצעצועים "פושטים" שעולים כמה מאות שקלים, המכוניות של ליטל קאר קומפאני הן מכוניות בגודל שיכול לאכלס ילד וגם לנסוע במהירות וכמובן שהעיצוב שלהן הוא בהשראת מכוניות יוקרה אמיתיות.

לפי הנתונים של החברה, כל מכוניות שיוצאת ממפעליה מיוצרת בעבודת יד בקנה מידה מדויק של 85% של הדבר האמיתי, כלומר המכוניות הקלאסיות שעליהן המכוניות האלה מבוססות.

לכן אין זה פלא שהמקום בו המכוניות החדשות הללו הוצגו הוא אתר הסקי היוקרתי בסנט מוריץ באלפים השוויצרים אליו מגיעים עשירי העולם כדי לנפוש. רשימת המכוניות שכולן הן גרסאות מוקטנות של מכוניות אספנים יוקרתיות, כולל את פרארי טסטה רוסה, בוגאטי 35 ואסטון מרטין 5DB  ועל כולן יש כמובן נסיעות מבחן למי שיכול להרשות לעצמו את התענוג הבכלל לא זול, כי מחירה של מכונית כזאת יכול להגיע למחיר של מכונית משומשת בישראל.

המכוניות עצמן הן כאמור חשמליות והמהירות שלהן יכולה להגיע לעשרות קילומטרים לשעה אם ההורים מסכימים, כי יש להן מערכת בקרה מיוחדת שמאפשרת להגביל את מהירות הנסיעה.

 

 

ליטל קאר קומפאני שוויץ מכוניות יוקרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד