א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
נאום תמיכה

בריטניה: "הפסקת אש ללא החזרת חטופים היא כניעה לחמאס"

ראש ממשלת בריטניה הכריז על הענקת 72 מיליון פאונד (כ-300 מיליון שקלים) למימון אבטחה לקהילות יהודיות. חלק מהכסף ילך לארגון ה-CST שאחראי לביטחון הקהילות היהודיות. ראש הממשלה אמר: "הפסקת אש ללא החזרת חטופים היא כניעה לחמאס"

בריטניה: "הפסקת אש ללא החזרת חטופים היא כניעה לחמאס"
פעילות צה"ל בעזה צילום: דובר צה"ל

בתי ספר יהודים, בתי כנסת ומרכזים קהילתיים יהודים בבריטניה אמורים לקבל חבילת אבטחה ענקית של 72 מיליון ליש"ט, כ-300 מיליון שקלים, כך הודיע ראש הממשלה רישי סונאק.

בניסיון להתמודד עם העלייה באנטישמיות שנראתה בחודשים האחרונים, הכריז ראש הממשלה על המימון שיספק מאבטחים, מצלמות במעגל סגור ומערכות אזעקה באתרי הקהילה היהודית כמו בתי כנסת וכו'.

סונאק אמר את הדברים במהלך נאום בארוחת ערב שנתית של ארגון CST האחראי על הביטחון היהודי בבריטניה ביום רביעי בערב - והתקבל בתשואות נלהבות כשהתחייב: "נילחם באנטישמיות עם כל מה שיש לנו".

ראש הממשלה אמר כי פיגועי חמאס ב-7 באוקטובר היו "מעשי הטרור המתועבים ביותר נגד ישראל שכל אחד מאיתנו היה עד להם אי פעם".

הוא גינה את האנטישמיות ה"מבישה לחלוטין" שבאה בעקבות הפיגועים, הוא הכריז: "אל תתנו לאף אחד לנסות ולומר לכם שזו רק תגובה לתגובת ממשלת ישראל. המספר השבועי הגבוה ביותר של תקריות אנטישמיות הגיע לפני שישראל הגיבה. זו שנאה טהורה ופשוטה, התקפה על העם היהודי, כאן, בארץ הזאת, במאה הזו".

הוא הבהיר כי הקריאה להפסקת אש בעזה מבלי להחזיר את החטופים היא למעשה "ניצחון לחמאס, והממשלה הזו לא תתמוך בזה", כך דיווח העיתון היהודי הבריטי Jewish news.

 

 

 

רישי סונאק בריטניה חמאס מלחמת חרבות ברזל חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד