כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"יכול להשמיד את העולם"

פוטין במסר מאיים לארה"ב: "ההשלכות יהיו קשות"

נשיא רוסיה במסר לארה"ב: "מי שירצה לשלוח כוחות לאדמתנו - צריך להבין שההשלכות יהיו קשות. גם לנו יש נשק שיכול לפגוע באדמתם"

פוטין במסר מאיים לארה"ב: "ההשלכות יהיו קשות"
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין צילום: דוברות הקרמלין

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נשא היום (חמישי) את נאומו השנתי בפני שני בתי הפרלמנט הרוסי. בנאומו העביר מסר מאיים לארצות הברית: "מי שירצה לשלוח כוחות לאדמתנו – הם צריכים להבין שההשלכות יהיו קשות. גם לנו יש נשק שיכול לפגוע באדמתם. הם מנסים להפחיד את העולם. הם לא מבינים ששימוש בנשק גרעיני יכול להשמיד את העולם".

פוטין המשיך: "לא ניתן לאף אחד להתערב בעניינים הפנימיים שלנו ונפתח את הדמוקרטיה, המערב הקולוניאלי פועל נגדנו. הם היו רוצים לעשות איתנו את מה שעשו במקומות אחרים בעולם כמו באוקראינה. הם רצו להרוס אותנו ולזרוע פילוג בקרבנו. אבל הוכחנו שאנחנו מאוחדים", כך דיווח אלכס נירנבורג בכאן חדשות.

עוד אמר: "אני קובע שההכרזות של ארצות הברית על מוכנות לדיאלוג זו דמגוגיה. הם אומרים זאת לצרכי בחירות. עמדתנו ברורה, רוצים משא ומתן? צריך לדון במכלול וגם להביא לידי ביטוי את האינטרסים שלנו. המערב מנסה לגרור אותנו למירוץ חימוש חדש, זה תעלול שהצליח להם בשנות ה-80 עם ברית המועצות. זה גרר להוצאות גדולות כלכליות אז".

הנשיא פוטין ארצות הברית מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד