י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מזהיר מ"השתלטות"

לקראת הסיבוב השני: ראש העיר במסע הסתה נגד החרדים

ראש העיר קרית גת אבירם דהרי שעשוי להיות מודח אחרי 20 שנה, פותח במסע הסתה ומזהיר את תושביו מ"השתלטות" | דהרי מביא את הניצחון בערד כדוגמה

לקראת הסיבוב השני: ראש העיר במסע הסתה נגד החרדים
אבירם דהרי צילום: דוברות הכנסת

קרית גת הולכת לסיבוב שני לראשונה מזה 20 שנה שבה שלט בעיר ללא עוררין ראש העיר המכהן אבירם דהרי.

אולם, בשנים האחרונות יחסיו של דהרי עם הקהילות החרדיות התערערו וכאשר התייצב כפיר סויסה, איש הליכוד להתמודדות מולו - הקהילות החרדיות כולן התאגדו סביבו והצליחו להוביל לתיקו ולסיבוב שני. השניים מסיימים את הבחירות עם 33% כל אחד, כאשר הרף הנדרש לבחירה בסיבוב הראשון עומד על 40%.

דהרי, חובש כיפה, שחושש לאבד את כסאו לסויסה, פתח ביממה האחרונה בקמפיין הסתה מביש, במסגרתו הוא מזהיר מפני "השתלטות" החרדים על העיר, וזאת בנשימה אחת עם שימוש במושגים יהודיים כגון "חסדי השם" ו"בעזרת השם ובישועתו".

צילום מסךהפוסט של דהריצילום: צילום מסך

"האם קרית גת תהיה ערד?", פותח ראש העיר אבירהם דהרי פוסט בדף הפייסבוק שלו, "בחסדי השם זכינו ב-20 השנים האחרונות להפוך את קרית גת לעיר אטרקטיבית למגורים עבור כולם ובמיוחד עבור המשפחות הצעירות".

"זכינו גם להגדיל תורה ולהאדירה בכל רחבי העיר מתוך אהבה ואחווה שלום וקרוב לבבות ובמקביל הענקנו איכות חיים מהמעולות בארץ לציבור הכללי מבלי להגביל או לכפות סגירת עסקים ושרותים עירוניים כגון בריכה עירונית וספורטק בשבתות", מתהדר ראש הדתי.

עוד הוא מוסיף: "בחסדי השם, זכיתי גם לבנות מוסדות חינוך וציבור מהיפים ומהטובים בארץ לכלל הציבור: החילוני, הדתי והחרדי על שלל מגזריו. כך הפכה אט אט קרית גת לסיפור הצלחה מסחרר בקנה מידה ארצי הן במגורים הן בעסקים והן בתעשייה. וזוהי רק ההתחלה !!".

מתוך פייסבוקכפיר סוויסה / אבירם דהריצילום: מתוך פייסבוק

לסיום הוא קורא לתושבים לתמוך בו בסיבוב השני שייערך ביום ראשון ל' אדר א' ומזהיר: "קרית גתים יקרים, האם קרית גת תהיה ערד או תמשיך את סיפור ההצלחה? ההחלטה בידיים שלכם !! בע״ה ובישועתו ביחד נעשה ונצליח".

בסוף הפוסט הוא מצרף תמונות של נציגי קהילות חרדיות בעיר פועלים למען בחירתו של סויסה וכן לחיצת יד חמה של שר התרבות מיקי זוהר מ'הליכוד' עם שר השיכון יצחק גולדקנופף. כשהמטרה ברורה: להסית ולהתריע מפני "השתלטות" החרדים בצורה דמוקרטית ולגיטימית אם יריבו ייבחר.

מתוך פייסבוקהסטורי של אבירם דהריצילום: מתוך פייסבוק

בשעות האחרונות ממשיך דהרי להזהיר מפני החרדים באמצעות תיעוד בו נראה שר התרבות מיקי זוהר מ'הליכוד' במטה הבחירות של המתחרה כפיר סויסה, תוך שהוא כותב: "לכל מי שעדיין לא מאמין שקרית גת בדרך להיות כמו ערד (שליטה מוחלטת של חסידות גור) קבלו בשידור חי את מיקי זוהר במטה של כפיר סויסה".

 
קרית גת סיבוב שני בחירות מקומיות אבירם דהרי כפיר סויסה הסתה אנטי חרדית הסתה נגד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 64 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד