כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ביקר בבית הכנסת

ברקע האנטישמיות הגואה: הנסיך וויליאם שוחח עם ילדים יהודים

במהלך ביקורו בבית הכנסת בלונדון הנסיך וויליאם חבש כיפה והקשיב לתלמידים יהודים כשסיפרו על אנטישמיות, כולל איומי מוות ותקיפות נגדם

ברקע האנטישמיות הגואה: הנסיך וויליאם שוחח עם ילדים יהודים
הנסיך וויליאם מבקר בבית כנסת בלונדון צילום: ארמון בקינגהאם

הנסיך הבריטי וויליאם ביקר היום בבית כנסת בלונדון כדי לתמוך בקהילות היהודיות, על רקע עלייה חדה באנטישמיות מאז הטבח של חמאס ב-7 באוקטובר. הנסיך חזר לתפקידים ציבוריים יומיים לאחר שפרש באופן מסתורי מאירוע מלכותי מתוקשר כמה שתואר כ "עניין אישי".

שבוע לאחר שיורש העצר קרא להפסיק את מלחמת ישראל-חמאס בעזה בהתבטאות פוליטית נדירה, ויליאם פגש ילדים מקרן החינוך לשואה שמתמודדים עם שנאה על רקע האנטישמיות הגואה בבריטניה.

אתמול הודיעה ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק על מימון של 72 מיליון פאונד להגנה על קהילות יהודיות, לאחר שהתקריות האנטישמיות הגיעו לשיא בבריטניה.

במהלך ביקורו בבית הכנסת של Western Marble Arch, הנסיך, חבש כיפה, הקשיב לילדים יהודים כשסיפרו כיצד האנטישמיות משפיעה עליהם, כולל איומי מוות ותקיפות.

הוא גם נפגש עם ניצולת השואה, רנה סולט, בת ה-94 כדי לשמוע על חוויותיה.

ההתבטאות יוצאת הדופן של וויליאם בשבוע שעבר, לפיה "יותר מדי נהרגו" ​​בסכסוך בעזה ושחמאס חייב לשחרר את החטופים, יצרה כותרות בינלאומיות מכיוון שבני המלוכה נמנעים מלהתייחס לגבי עניינים פוליטיים שנויים במחלוקת.

הנסיך וויליאם בריטניה אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד