י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מאות קולות חדשים

הישג חסר תקדים לנציגות החרדית בתל אביב

סיעת 'מאמינים' שעל ידי אגודת ישראל והציונות הדתית קיבלה 9,060 קול וזכתה בשני מנדטים במועצת העיר תל אביב

הישג חסר תקדים לנציגות החרדית בתל אביב
חברי רשימת גב צילום: באדיבות

עם סיום ספירת המעטפות הכפולות, הגיעו תוצאות האמת בתל אביב שמבשרות על הישג חסר תקדים לרשימת "גב - מאמינים בתל אביב", בה חבר גם נציג אגודת ישראל.

במקום הראשון במפלגה מוצב חבר הציונות הדתית חיים גורן, במקום השני נפתלי לוברט, נציג אגודת ישראל, ובמקום השלישי נציג השכונו אלי מזרחי.

לראשונה מאז הוקמה המפלגה, הצביעו ל"גב" 9,060 קולות, מספר שיא מאז הקמתה, ולמעלה מ-600 קולות חדשים שהתווספו מהבחירות הקודמות.

בשנים עברו עיקר המצביעים הגיעו ממרכז וצפון תל אביב, אולם למרבה הפתעה ריכוז הקולות חדש וגבוה מגיע עכשיו דווקא מדרום העיר, שם האוכלוסייה לא מזוהה דווקא עם הציבור החרדי, וזאת בזכות מוסדות הקירוב הרבים הפרוסים באזור.

נפתלי לוברט אמר עם היוודע תוצאות האמת כי ההישג מגיע בסייעתא דשמיא בזכות הציבור הגדול שמביע אמון במפלגה המאוחדת שזוכה לתמיכת רבנים מכלל החוגים, ובזכות מוסדות הקירוב הרבים, ובהם 12 בתי ספר יסודיים, וארבעה תיכונים של החינוך העצמאיים, שבני משפחות התלמידים מעריכים את החינוך הערכי, ומסייעים למפלגה שמלווה אותם לאורך כל הדרך.

כמו כן מצביעים רבים מספרים כי הם בחרו לתמוך ברשימת 'גב' כהכרת הטוב לנפתלי לוברט, ולנציגי המפלגה שזמינים תמיד לפניות סיוע של תושבי העיר שנענים במאור פנים ובחפץ לב.

בימים שלפני הבחירות, הגיעו בהוראת האדמו"ר מגור מאות אברכים מכל רחבי הארץ, לסייע למערך המתנדבים במטות ובקלפיות בכל רחבי העיר, במטרה להגדיל את מספר המצביעים למפלגה שנתמכת על ידי אגודת ישראל.

סיעת מאמינים תל אביב חיים גורן נפתלי לוברט הציונות הדתית סיעת גב בחירות מקומיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד