י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
250 קול הפרש

מהפך בהרצליה: ראש העיר הודח אחרי עשור

אחרי תום ספירת המעטפות הכפולות ניצח מועמד 'יש עתיד' בעיר הרצליה את הבחירות לראשות העיר באחוז ושליש יותר מראש העיר המכהן בעשור האחרון

מהפך בהרצליה: ראש העיר הודח אחרי עשור
יריב פישר צילום: מתוך פייסבוק

לאחר ספירת כלל קולות הבוחרים לראשות העיר הרצליה, שהינם 47.05% מבעלי זכות הבחירה, מועמד 'יש עתיד' יריב פישר ניצח ונבחר לראש העיר לאחר שזכה ב 22,261 מהקולות, המהווים 50.34% מקולות הבוחרים. ראש העיר המכהן בעשור האחרון, משה פדלון קיבל 21,962 קולות, המהווים 49.60% מקולות הבוחרים.

ראש העירייה הנכנס, יריב פישר, אמר עם ניצחונו הסופי לאחר ספירת המעטפות הכפולות: "תושבי הרצליה, עידן חדש מתחיל. תודה רבה לתושבות ותושבי הרצליה על האמון שנתתם בי ובנבחרת המעולה שלצידי. הבחירות התנהלו בצורה דמוקרטית וזאת גאווה אדירה לעיר שלנו". 

פישר ביקש להודות למשמר היוצא: "אני מבקש בראש ובראשונה להודות לראש העיר היוצא משה פדלון. למרות האי הסכמות על הדרך אני מכבד ומעריך את העובדה שהקדשת לעיר 10 שנים מחייך. זה לא מובן מאליו". 

מתוך פייסבוקמשה פדלוןצילום: מתוך פייסבוק

משה פדלון, ראש העיר היוצא מסר: "בעשר השנים האחרונות הייתה לי הזכות להוביל את הרצליה - העיר הנהדרת והנפלאה שכולנו אוהבים. הבאנו את החינוך להיות הטוב במדינה, הפכנו לעיר יציבה מהמובילות בישראל, תוך קידום התחדשות שאפשרה לעיר להישאר צעירה, פיתחנו מתקני ציבור מהטובים במדינה, וזה כשתמיד ליבי היה שווה גם לאלו שהיו זקוקים ליד מכוונת ולב חומל".

עוד אמר: נולדתי בהרצליה וכאן גרה משפחתי. אני לא נפרד מהעיר, ואני לא נפרד מהתושבים הנהדרים שגרים פה. אמשיך לתרום, להתנדב ולפעול למען העיר ולמען המדינה. אני מאחל הצלחה להנהגה החדשה של העיר ולכל חברי המועצה הנבחרים. הצלחתכם היא הצלחת הרצליה שאנחנו כל כך אוהבים".

הרצליה משה פדלון יריב פישר בחירות מקומיות בחירות מוניציפליות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד