י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סיכום חדשות השבת

חיסול ממוקד בדרום לבנון | אזעקות באשקלון

פיקוד מרכז של צבא ארה"ב הודיע כי בוצעה הצנחת סיוע הומניטרי לתוך הרצועה | נשיא ארצות הברית ביידן: "מקווה שתושג הפסקת אש בעזה עד תחילתו של חודש רמדאן בעוד שמונה ימים" | צה"ל לקח אחריות על תקיפת הרכב בא-נאקורה שבדרום לבנון | סיכום חדשות השבת

חיסול ממוקד בדרום לבנון | אזעקות באשקלון
כוחות צה"ל ברצועה צילום: דובר צה"ל

פיקוד מרכז של צבא ארה"ב הודיע כי יחד עם חיל האוויר הירדני בוצעה הצנחת סיוע הומניטרי לתוך הרצועה. עד כה, הוצנחו יותר מ-38,000 חבילות לאורך קו החוף של עזה.

בלבנון מדווחים כי השליח האמריקני עמוס הוכשטיין צפוי להגיע לביירות ביום שני הקרוב לפגישות עם בכירים.

גורמי ביטחון מצרים מסרו לרויטרס כי השיחות צפויות להמשך מחר בקהיר. גורם בכיר שמעורה במשא ומתן ל"חדשות 12": "אין משלחת ולא תצא שום משלחת לקהיר אם לא נקבל תשובות ברורות בשתי סוגיות - מספר החטופים ומי מהם בחיים, על מנת לייצר את הבסיס לעסקה; וכמה אסירים ישתחררו פר חטוף בכל קטגוריה".

נשיא ארצות הברית ביידן: "מקווה שתושג הפסקת אש בעזה עד תחילתו של חודש רמדאן בעוד שמונה ימים"

בליל שבת הופעלו אזעקות צבע אדום באשקלון ובזיקים. אזעקות הופעלו גם בזרעית, שומרה וערב אל עראמשה שבגליל המערבי.

פעילות צה"ל בעזה: לוחמים פשטו על מתחם שמשויך ליחיא סינוואר בו אותר אמל"ח; הותקף מרחב ממנו בוצע שיגור לזיקים; חוסלה חוליית מחבלים שהעמיסה אמל"ח על רכב; מתחם חמאס הותקף ונמצאו בו ציוד צבאי, ווסטים, תת-מקלעים, משקפת, מחשב נייד ותחמושת.

חבר קבינט המלחמה ויו"ר המחנה הממלכתי השר בני גנץ, יטוס מחר לוושינגטון ללא תיאום עם ראש הממשלה נתניהו, כך לפי דיווח "ווינט". בסביבת ראש הממשלה הבהירו כי גנץ טס ללא אישור ראש הממשלה, ובניגוד לתקנון הממשלה.

דיווחים: ארבעה הרוגים בתקיפה בדרום הרצועה, מטוסים הפציצו גם באזור רפיח. לפי דיווח נוסף, ישנם 10 הרוגים ועשרות פצועים בתקיפת אוהל עקורים ברפיח.

על פי דיווחים בלבנון, תקיפה בדרום המדינה בוצעה בידי ישראל וכוונה לכלי רכב באזור א-נאקורה. שלושת האנשים שהיו ברכב השתייכו לארגון חיזבאללה נהרגו - כך לפי הדיווח. צה"ל לקח אחריות על תקיפת הרכב בא-נאקורה שבדרום לבנון, ומסר כי חיסל מחבלים ששייכים לדיוויזיית האימאם חוסיין.

מלחמת חרבות ברזל ביידן חמאס מצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד