כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
עומס יתר

טיפשים בכבישים, מהדורת חודש מרץ

תושב טמרה בן 44 נתפס עם טנדר מסחרי גדול שהחלק האחורי שלו היה עמוס לחלוטין. השוטרים גילו שהמשקל של הרכב חרג מהמותר ב- 44%. שוטרי משטרת התנועה "נהנו" משבוע עמוס במיוחד

טיפשים בכבישים, מהדורת חודש מרץ
משאית כבדה עמוסה לעייפה בה נתפס נוהג אדם עם רשיון נהיגה לרכב קל צילום: דוברות המשטרה

הלוואי והשבוע יכולנו להתחיל עם חדשות טובות, לדבר עם המשטרה ולשמוע את הבשורה "חברים, בשבוע שעבר לא היו לנו נהגים עבריינים, אתם יכולים לנסוע בכבישים בשלווה ולדעת שלידכם לא נוהגים שיכורים ומסוממים". אבל המציאות לא מקשיבה למשאלות ליבנו ובשבוע שעבר שוטרי משטרת התנועה "נהנו" משבוע עמוס במיוחד.

נספר לגם למשל את הסיפור על תושב ריינה בן 57 שיש לו רישיון למשאית, אבל לא למשאית כבדה. יש לו רק רישיון מסוג B, כלומר אסור לו לנהוג על סמיטריילר. מה סמיטריילר? אסור לו אפילו לנהוג על טנדר כבד. להגיד לכם שזה הפריע לו? התשובה שלילית.

כששוטרי משטרת התנועה עצרו את המשאית הענקית שעליה הוא נהג בצומת ראם בשבוע שעבר הם ביקשו רישיון ונדהמו לגלות שלאותו תושב ריינה יש רישיון B, כלומר עד 3.5 טונות. אתם מוזמנים לראות את המשאית שלו בתמונה שצילמו השוטרים כדי להבין שמדובר במשאית שאפשר להעמיס עליה שלוש ארבע מכוניות במשקל של עד 3.5 טונות כל אחת.

האם זה אומר שמי שכן יש לו רישיון לרכב כבד נוהג כחוק? לא תמיד: שוטרי משטרת התנועה בצפון תפסו בשבוע שעבר תושב טמרה בן 44 על טנדר מסחרי גדול שהחלק האחורי שלו היה עמוס לחלוטין. אז יאללה לשקילה ולבדיקה. ושם גילו השוטרים שהמשקל של הרכב חרג מהמותר ב- 44%. מה זה אומר? שכשהוא צריך לבלום אז הבלמים עלולים לצאת לחופשה ולאחל לו בהצלחה עם לעצור את האוטו. הרישיון של הנהג נשלל ל-30 ימים והרכב הושבת ל-30 ימים.

אנחנו מאחלים לכם שבוע טוב ומקווים שאולי השבוע לא נקבל סיפורים מהמשטרה על נהגים שלא לומדים לקח. אבל יש לנו הרגשה שבשבוע הבא נתראה כאן שוב.

 

משטרת ישראל רשיון נהיגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד