י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

שר הבריאות במנהלת מחוז ירושלים של לאומית: "הרפואה בקהילה מעניקה את המענה לאתגר העצום שהציבה המלחמה"

השר בוסו הגיע לביקור מיוחד במנהלת מחוז ירושלים של לאומית שירותי בריאות • השר נועד עם הנהלת לאומית והתפעם מהיקף קידום הבריאות • השר בוסו: "התרשמתי מאוד מהמחויבות של ההנהלה"

שר הבריאות במנהלת מחוז ירושלים של לאומית: "הרפואה בקהילה מעניקה את המענה לאתגר העצום שהציבה המלחמה"
השר בוסו בלאומית צילום: באדיבות המצלם

שר הבריאות אוריאל בוסו סייר השבוע במנהלת מחוז ירושלים של לאומית שירותי בריאות. במהלך הסיור, התקיימה פגישת עבודה במקום בהשתתפות יו"ר דירקטוריון לאומית פרופ' שלמה מור יוסף, מנכ"ל לאומית מר חיים פרננדס, מנהל מחוז ירושלים עודד ויגרצין ובכירים נוספים.

השר בוסו קיבל סקירה נרחבת על פעילות מחוז ירושלים, שמונה 92 מרכזים רפואיים בשגרה, במהלך ימי הלחימה ואל מול אתגר הטיפול במפונים הרבים שהגיעו לירושלים מיישובי הדרום והצפון. השר שמע על עבודת המכון להתפתחות הילד, וביקש לשמוע בהרחבה על האתגרים והצרכים של המכון לבריאות הנפש - "ציפור הנפש", על רקע יישום התוכנית הלאומית לבריאות הנפש.

בהמשך ערך שר הבריאות ביקור במרכז הרפואי של לאומית, הכולל רפואת משפחה, רפואה יועצת, חדרי ניתוחי עיניים ונתוחים קוסמטיים, בית מרקחת ועוד, ונפגש עם העובדים והצוותים הרפואיים במקום.

השר בוסו שיבח את הנהלת לאומית ואת הצוות הרפואי על העבודה הטובה ועל השאיפה המתמדת למצוינות ושיפור השירות בכלל התחומים, לרבות בריאות הנפש והכנסת טיפול ייחודי של כלבנות רפואית למערך.

הנהלת לאומית הודתה לשר על הביקור הנרחב וציינה לשבח את הצעד התקדימי של קידום המתווה להסדרת תקציבי קופות החולים שקידם שר הבריאות בסוף 2023 ואושר בממשלה.

"מייד עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל, נרתם מחוז ירושלים של קופת חולים לאומית להעניק מענה רפואי איכותי וראוי לתושבי הדרום שפונו לבתי המלון בבירה", שיבח השר בוסו, "התרשמתי מאוד מהמחויבות של ההנהלה והצוות הרפואי לשיפור השירות לאזרח ואת התכנון קדימה בתחומים רבים בדגש על תחום בריאות הנפש לכלל המגזרים ולכלל הגילאים".

השר בוסו הוסיף כי, "קופות החולים הן העוגן המרכזי שלנו, ולכן חשוב לחזק אותן דווקא בימים אלה, הרפואה בקהילה היא זו שמעניקה את המענה לאתגר העצום שהציבה המלחמה, ולכן פעלתי לקדם את הסדרת תקציב קופות החולים בסל הבריאות כצעד הכרחי על מנת לוודא את יציבותן הכלכלית. נמשיך לפעול ולאפשר עבודה מסודרת ואופק תכנוני ארוך טווח כפי שראוי שתהיה לקופות החולים ולמערכת ציבורית חשובה כל כך ומצטיינת".

יצוין כי מאז פרצה המלחמה העניקה לאומית שירותי בריאות מעטפת בריאותית יוצאת דופן לאלפי המפונים מן הדרום והצפון אשר הגיעו לשהות ברחבי ירושלים, במסגרת כך הקימה לאומית מרכזי רפואה בבתי המלון כמו גם מערך סיוע טלפוני למשפחות המפונים. שר הבריאות שיבח כבר בתחילת המלחמה את הצעדים של לאומית ואמר כי הם שותפים מלאים במשימה הלאומית הזו למען האזרחים.

לאומית אוריאל בוסו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד