י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

המחנה הציוני מבטיח: "נחזיר את הכסף לציבור"

המחנה הציוני הציג את תכניתו החברתית כלכלית, בהשתתפות מועמד המפלגה לתפקיד שר האוצר, פרופ' טרכטנברג

טרכטנברג. צלם:פלאש 90
טרכטנברג. צלם:פלאש 90

המחנה הציוני הציג היום (ג') באקדמית ת"א-יפו את תכניתו החברתית כלכלית הנושאת את השם: "תכנית המחנה הציוני לתיקון חברתי".

יו"ר המפלגה ומועמדה לראשות הממשלה ח"כ יצחק הרצוג אמר: "אנחנו מציגים כאן מהפכה אמיתית ועמוקה בתפיסה. מהפכה שתורגש בכיס ובחשבון הבנק של כל אחת ואחד מאזרחי ישראל. המשאבים של הציבור שייכים לציבור- ולכן, אחרי שנים בהן הכסף של הציבור פוזר לכל עבר אנחנו נחזיר אותו לציבור" .

הרצוג הוסיף: "כולנו רואים בימים אלה את העומס בבתי החולים, קראנו את דו"חות העוני, ואנחנו מבינים שלא ניתן להשלים עוד יום אחד עם מציאות שבה אנשים נותרים חסרי דיור ומשפחות לא גומרות את החודש.

"על הדברים שנציג כאן תוכרע מערכת הבחירות הזו, כי זו הכלכלה, ביבי וכי הציבור יודע שמגיע לו יותר. הפעם זה אנחנו - או הוא".

ח"כ ציפי לבני אמרה כי: ״הציונות בעינינו זה חברת מופת וערבות הדדית. הגיע הזמן להחליף דיסקט - המדינה לא שייכת לממשלה - היא שייכת לציבור - לאזרחי ואזרחיות ישראל, לאלה שנלחמו למענה ועכשיו קשישים בתוכה, לאלה שמשרתים אותה בצבא, לאלה שלומדים עכשיו בגן ובאוניברסיטה, לאלה שיקימו פה את משפחתם, לכל אלה שאוהבים את המדינה, אבל רוצים שהיא תאהב אותם בחזרה״.

״אנחנו לא מפלגה של מגזר, לא רק מעמד הביניים, לא רק חלשים, לא רק עולים, לא רק מיעוטים, אלא מפלגת שלטון שמחויבת לכל אזרחי ישראל".

מועמד המחנה הציוני לתפקיד שר האוצר, פרופ' מנואל טרכטנברג שהיה אמון על כתיבת התכנית והציג אותה: "זוהי תכנית כלכלית מקיפה אשר נותנת מענים לסוגיות המרכזיות המפריעות לאזרחי ישראל. אני משוכנע שיחד עם לבני והרצוג נוכל ליישמה לטובת רווחת אזרחיות ואזרחי ישראל".
מחנה ציוני הרצוג טרכטנברג תוכנית כלכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד