י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שיתוף פעולה

האדמו"ר הספרדי בירך את הבחורים החסידיים שיזכו לשידוך עוד השנה

במהלך יום עיון של ישיבת 'חיי תורה' נוסד שיתוף פעולה בין ארגון 'מצאתי' של האדמו"ר רבי שלמה בוסו לבחורי הישיבה הזקוקים לשידוך. האדמו"ר בירך שיזכו לשידוך עוד השנה. צפו בתיעוד

האדמו"ר הספרדי בירך את הבחורים החסידיים שיזכו לשידוך עוד השנה
יום העיון בישיבת חיי תורה צילום: קובי הר צבי

יום עיון מיוחד נערך בישיבת חיי תורה תחת כותרת השידוכים - הנושא הבוער שמעסיק את הבחורים והוריהם יותר מכל. היום המיוחד התקיים בניתוק משאון העיר - במצפה יריחו שבהר יהודה, באוויר ההרים הצלול ובשלוות הנפש. 

במהלך האירוע המושקע והמתוכנן היטב זכו הבחורים למנות גדושות של רוחניות וגשמיות גם יחד, פינוקים בשלל גוונים, הרצאות מטובי המחנכים והמשפיעים, כאשר גולת הכותרת הייתה הופעתו רבת הרושם של האדמו"ר רבי שלמה בוסו נכדו של הבבא סאלי זיע"א הידוע בברכותיו ובעיסוקו בנושא השידוכים בכל המגזרים והעדות. 

הרה"צ רבי יצחק יהודה טוורסקי המנהל הרוחני קיבל את פניו של האדמו"ר בדברי ברכה, כאשר עשרות הבחורים רוקדים ומפזזים בשירה אדירה לכבודו של האדמו"ר. לאחר מכן נשא דברים ראש הישיבה הגר"י הולצמן שהאריך להסביר על החשיבות המרובה בהגעתו המיוחדת של האדמו"ר שזה עתה נחת ממסע חיזוק בארה"ב והגיע במאמצים עילאיים כדי להרים את פרויקט השידוכים המיוחד בישיבה. 

הגר"מ למברגר מרבני הישיבה הנחה את המעמד. כאשר הוא מזמין את האדמו"ר לשאת את דבריו. 

במשך שעה ארוכה הסביר האדמו"ר רבי שלמה בוסו במתק שפתיים על הסיבות הגומרות לבעיית הרווקות המאוחרת במגזר החרדי, ועל שיחותיו עם גדולי ישראל כיצד לפתור את הבעיה. לאחר מכן הציג את יוזמת ארגון 'מצאתי' שהקים בעידוד גדולי הדור, כאשר הרה"ג ר' יצחק בלוי מרבני הישיבה מעביר את דבריו הקדושים לעולם המעשה. 

מיד לאחר מכן הוכרז על יסוד שיתוף הפעולה בין ארגון 'מצאתי' שבנשיאות האדמו"ר לבין ישיבת 'חיי תורה' כאשר בחורי הישיבה הזקוקים לשידוך יהיו בעדיפות מיוחדת בארגון. האדמו"ר בירך בהתרגשות את הבחורים שיזכו לשידוך עוד השנה בס"ד. 

לאחר מכן עברו הבחורים הנרגשים באופן פרטי כל אחד לפני האדמו"ר וקיבלו ברכה אישית נרגשת.

רבי שלמה בוסו חיי תורה שידוכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד