י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
די לסיסמאות

בית שמש צריכה ראש עיר עם קבלות | דעה

בית שמש הפכה במרוצת השנים לעיר שזוכה להתפתחות חרדית יוצאת דופן • דווקא מהסיבה הזו בית שמש זקוקה לראש עיר עם קבלות • לפעמים צריך להשאיר את הסיסמאות מאחור ולהתמקד במה שטוב לעיר | יצחק אלחדד, תושב בית שמש, מסביר מדוע צריך לתמוך בעליזה בסיבוב השני

בית שמש צריכה ראש עיר עם קבלות | דעה
עיריית בית שמש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הבחירות די מאחורינו אם כי במספר ערים המועמדים השונים נערכים לקראת הסיבוב השני והדרמטי, סיבוב שיכריע את עתיד העיר, את עתיד המועמד ובעיקר את עתיד התושבים, לאן פניהם יהיו מיועדות בחמש השנים הבאות.

העיר שעיני רבים נשואות אליה היא ללא ספק העיר בית שמש. עיר שהפכה במרוצת השנים לכזו שזוכה להתפתחות חרדית יוצאת דופן, ובעיקר במהירות שיא. כעת, רגע לפני שהעיר נמכרת בסחר מכר חשוב להניח את האצבע על הנקודה המשמעותית ביותר. מה אנחנו בעצם רוצים, להתקדם או להישאר מאחור?

במהלך הקדנציה האחרונה של ראש העיר המכהנת ד"ר עליזה בלוך, לעיר בית שמש הייתה עדנה, עשרות קהילות זכו להקצאות ראויות, אף בת סמינר לא נשארה בבית כי צבע עורה ושם משפחתה שונה, גני ילדים וגני משחקים הוקמו בזה אחר זה, עשרות ומאות כיתות לימוד נוספו, פרויקטים למגורים צצו כפטריות לאחר הגשם, התחבורה תוגברה אף היא, המקוואות התפתחו במספר ובמניין והעיר זכתה לשגשוג יוצא דופן.

דווקא עכשיו כשאנו רוצים את טובת העיר בית שמש, דווקא עכשיו כשאנו רוצים שגם לנו החרדים תהיה עיר מתפתחת ומשגשגת, דווקא עכשיו ראוי לתמוך בראש העיר ד"ר עליזה בלוך, ראש עיר עם קבלות, ראש עיר עם יכולות ביצוע יוצאות דופן.

בסוף, כשאנו זקוקים למנתח או רופא שיניים, אנו מחפשים איש מקצוע, ולא מפזרים סיסמאות שווא כמו הסיסמאות שנשמעות בימים האחרונים. הוא בדיוק הדין לראש העיר בית שמש, אנו זקוקים לאיש מקצוע, לראש עיר מקצועי שינווט את העיר במיומנות ובמקצועיות. ובמקרה הזה זה בדיוק מה שראש העיר המכהנת מתמחה בו.

לפזר סיסמאות שאנו צריכים מועמד חרדי הם שטויות והבלים, הרי די להביט לשאר הערים ולראות כיצד פעם אחר פעם מרנן ורבנן גדו"י העדיפו איש עם קבלות וביצועים מאשר מועמד חרדי. כך בעיר ירושלים (משה ליאון על פני יוסי דייטש), כך בגבעת זאב (יוסי אסרף על פני חגי חיות החרדי) כך גם בצפת במשך שנים רבות (שוקי אוחנה על פני מועמד חרדי), כך גם בלוד (יורם מרציאנו על פני יאיר רביבו הדתי) ועוד כהנה וכהנה.

בסוף העיר זקוקה למנהיגות, לביצועים, למקצועיות, למישהו שיקדם את העיר קדימה, שחלילה לא תלך אחורה. דווקא כעת זהו הזמן לתת לה קדנציה שניה שתצעיד את העיר קדימה, שתהפוך את בית שמש למה שכולנו רוצים, עיר מתפתחת ומשגשגת. למעננו, למען העתיד שלנו.

בית שמש עליזה בלוך טור דעה סיבוב שני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד