כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ערב סוער

שוטרים פרצו ל'שבע ברכות' במאה שערים; אברך נפצע

מידע מודיעיני הצביע כי דרוש לחקירה משתתף באירוע שבע ברכות במאה שערים, כוחות גדולים פרצו לשכונה וגרמו להמולה מבלי שהצליחו לעצור את החשוד • תיעוד

שוטרים פרצו ל'שבע ברכות' במאה שערים; אברך נפצע
עימותים עם שוטרים במאה שערים צילום: יאיר לוי, בחדרי חרדים

במשטרת מחוז ירושלים מחפשים מזה זמן רב צעיר מהפלגים הקנאים הדרוש לחקירה. הערב (ראשון) התקבל במשטרה מידע מודיעיני המצביע כי הצעיר עשוי להשתתף באירוע שבע ברכות שהתקיים באחד הבתים בשוק מאה שערים. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

שוטרים סמויים, חלקם לבושים כחרדים, הסתובבו במשך כשעה בסמוך לאותו בית בשוק מאה שערים, ולאחר כשעה של שהות באיזור, הכוח נחשף על ידי הקנאים. 

תוך כדי שהכוח נחשף, החלה המולה שכללה קריאות גנאי וצעקות, אז פרץ הכוח הסמוי לאירוע, ובמקביל פרץ לשכונה כוח יס"מ גדול עם קסדות ואלות במטרה לחלץ את הכוחות הסמויים.

הקנאים מאשימים באוזני כתב 'בחדרי חרדים' את המשטרה כי "הרסה אירוע שבע ברכות של אדם שלא קשור לאירוע כלל וכלל, וזאת בשל השתתפות של אדם מסויים המבוקש לחקירה".

לבסוף, כוחות המשטרה עזבו את הבית ללא שהצליחו לעצור את החשוד הדרוש לחקירה. במהלך נסיגת הכוחות הושלכו על השוטרים חפצים, שהגיבו בכוח תוך שימוש באלות והתזת גז פלפל. אברך תושב המקום שהוכה בראשו באלה נפצע קלות.

עימותים אלימים מאה שערים שוטרים מעצר חשוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד