י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הכנסות מיליארדים

סינית חדשה בדרך לישראל: הכירו את החשמליות של דונגפנג

המכוניות של קונצרן דונגפנג אשר מיועדות לשיווק באירופה בעתיד, ייובאו על ידי מטרו לישראל בבוא היום. רשימת המותגים של דונגפנג כוללת מספר גדול של דגמים

סינית חדשה בדרך לישראל: הכירו את החשמליות של דונגפנג
זה דונגפנג BOX האם ישא בכנפיו את הבשורה של רכב חשמלי עממי במחיר נגיש או שמא מדובר ב"רכב-פרימיום-חשמלי-סיני" ממנו צצים מאחרי כל שיח רענן? צילום: דונגפנג

יצרנית הרכב הסינית דונגפנג, אשר נחשבת לשלישית בגודלה בסין, תרחיב את היצע המכוניות שלה בארץ. כך מודיעה מטרו, אשר מייבאת כיום לישראל את המכוניות החשמליות של VOYAH, שגם היא חלק מקונצרן דונגפנג.

דונגפנגהאם מנסה לנופף בכנפיו? דונגפנג eπ 007 היוקרתית בעקבות ההצלחה של מותג VOYAH?צילום: דונגפנג

לפי הודעתה של מטרו, המכוניות של קונצרן דונגפנג אשר מיועדות לשיווק באירופה בעתיד ייובאו על ידי מטרו לישראל בבוא היום. רשימת המותגים של דונגפנג כוללת מספר גדול של דגמים: יצרנית הרכב NAMMI, שמייצרת מכוניות עירוניות חשמליות, MHERO שמייצרת רכב שטח אימתני, EPI שמייצרת מכוניות יוקרה וגם יצרנית נוספת: AEOLUS.

דונגפנג עצמה אינה יצרנית חדשה: היא מוסדה בשנת 1969 וכיום היא מעסיקה מעל 130,000 עובדים. נכון לשנת 2022 היקף הכנסותיה השנתיות היה כ-30 מיליארד דולר.

לדברי תומר קומרוב, מנכ"ל מטרו מוטור: "היצירתיות והנחישות של מטרו, מערכת היחסים הקרובה מול היצרן וכן ההצלחה של VOYAH בישראל, גרמו לדונגפנג לבחור במטרו כשותף וכיבואן הנכון עבורה בישראל ואפשרו לנו להרחיב משמעותית את שיתוף הפעולה המוצלח עם דונגפנג, אחת מקבוצות הרכב הגדולות בעולם. שיתוף הפעולה מבטיח את צמיחתה של מטרו בשנים הקרובות ואת הפיכתה לאחת החברות המובילות בשוק הרכב. במהלך השנה יגיעו מספר דגמים חדשים שמופנים למרכז השוק בסגמנטים שונים. להכרזה של דונגפנג על כוונתה להיות יצרן רכב מהמובילים באירופה תהיה השפעה ישירה ומשמעותית על שוק הרכב בישראל".

 

 

דונגפנג סין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד