כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תנופת ההתפתחות נמשכת

נפתח מרכז המכונים החדש והמתקדם של מכבי שירותי בריאות בראשון לציון

לאחר שנים של תכנון ובנייה, נערך טקס הפתיחה הרשמי וקביעת המזוזות במרכז המכונים החדש של מכבי שירותי בריאות במיקומו החדש בעיר ראשון לציון. המרכז החדש מאגד בתוכו מגוון רחב של שירותי רפואה מתקדמים בבית אחד

נפתח מרכז המכונים החדש והמתקדם של מכבי שירותי בריאות בראשון לציון
מכבי ירושלים והשפלה - מרכז מכונים חדש ראשון לציון צילום: יח"צ

המרכז החדשני שהקימה מכבי בעיר כולל בתוכו מגוון מכונים אשר יספקו שירותי רפואה לחברי מכבי, כמו גם מרכז בריאות האישה הכולל בתוכו מגוון שירותים ייעודיים, מכון לב שעתיד לבצע מאות בדיקות בחודש, מכון שמיעה ודיבור מתקדם הכולל מספר תאי שמע ודיבור מרווחים ומחודשים, וכן מכון סוכרת, מרפאת פצעים קשיי ריפוי ומכון להתפתחות הילד. בנוסף, יתווספו בקרוב למרכז החדש גם מכון עיניים ומכון בריאות הנפש כחלק ממתן מעטפת שלמה ומקיפה בצורה מרוכזת ונוחה עבור חברי מכבי באזור.

 

טקס הפתיחה התקיים במעמד יו״ר מכבי שירותי בריאות רן סער, מנכ"לית מכבי שירותי בריאות סיגל דדון-לוי, ראש העיר של ראשל"צ רז קינסטליך, ראש מחוז ירושלים והשפלה של מכבי ד"ר חגי פרנקל, מנהלת מרכז המכונים החדש שוש איילון, ומספר רב של רופאים ומנהלים מהארגון.

 

מנכ"לית מכבי, סיגל דדון-לוי: "המרכז החדש מהווה את מרכז המכונים הגדול ביותר של מכבי באזור השפלה, עם צפי לכ-200,000 ביקורים מדי שנה. כאן, במשכן המתקדם והמרווח, מומחי מכבי יעניקו שירותים ליותר מ-700 מטופלים מדי יום במגוון תחומים. בשנים האחרונות העיר ראשון לציון צומחת בקצב מסחרר ומכבי גאה להיות חלק בלתי נפרד מהצמיחה הזו - תוך שיתוף פעולה הדוק ופורה עם העירייה בראשות ראש העיר רז קינסטליך. קרוב למחצית מהתושבים בוחרים להיות חברים במכבי ואנחנו הקופה הגדולה ביותר בעיר והיחידה שנמצאת בצמיחה מתמדת עם מצטרפים חדשים. אנחנו מתאימים את עצמנו להתרחבות האוכלוסייה בעת הקרובה ומקדמים פריסת שירותים חדשניים ומובילים הן במערב והן במזרח. ברחבי העיר פרוסים גם מרכזים רפואיים חדשים של חברות קבוצת מכבי הנוספות – ביה"ח אסותא ראשל"צ, ביה"ח השיקומי החדש והמתקדם בישראל של רשת "בית בלב" וסניפי מכבי פארם, מכבידנט ומכבי טבעי – המשלימות את מעטפת הבריאות שמכבי מעניקה לחבריה מלידה ועד זקנה."

 

 

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך בירך וציין כי "ראשון לציון נמצאת בתנופת פיתוח בכל התחומים, וצפויה להפוך בשנים הקרובות לעיר השלישית בגודלה בישראל. אני שמח על הקמתו של מרכז חדש לרווחת התושבות והתושבים שלנו שיקבלו את השירותים הרפואיים המובילים והמתקדמים ביותר קרוב לבית".

ראש מחוז ירושלים והשפלה של מכבי ד"ר חגי פרנקל ציין בטקס הפתיחה: "אנו במכבי מחויבים כל העת, וגם בזמן המלחמה הקשה והמטלטלת את כולנו, להמשיך לעשות מעל ומעבר למען חברינו ולהעניק שירות אישי, מותאם, איכותי, נגיש וזמין. הפתיחה של מרכז המכונים היא ביטוי נוסף להתפתחות ולצמיחה של מכבי. זוהי התגשמות חזוננו ליצירת רפואה הוליסטית - בית אחד מרכזי לרפואת מומחים. בית עוטף, חם, חדשני ומקצועי אשר יעניק לחברינו חוויית טיפול רפואי משולבת ומתקדמת אשר תהווה המשך ישיר לטיפול במרפאות הראשוניות בשכונות העיר. המרכז החדש מהווה צעד נוסף בפעילות שלנו לשיפור איכות החיים של הקהילה ומבטא את המחויבות הבלתי פוסקת שלנו לפתח ולהתחדש למען חברי מכבי, תוך שמירה כל העת על מתן שירותים רפואיים ברמה הגבוהה ביותר והרחבת גבולות המצוינות שלנו. אני מתמלא גאווה ביכולתנו לעמוד בצרכים המשתנים של הקהילה ולהוביל להצלחות, ומרכז המכונים החדש הוא בהחלט פרויקט דגל המבטא גישה זו."

במהלך השנה החולפת טופלו במרכז המכונים בראשון לציון כחצי מליון חברי מכבי, ביניהם העניק מרכז בריאות האישה טיפול לכ-400,000 מטופלות, מכון להתפתחות הילד טיפל בכ- 28,000 ילדים, כ- 20,000 חברים טופלו במרפאת הסוכרת. כמו כן העניק מכון הלב טיפול לכ- 8,600 מטופלים. כ- 3,000 מטופלים טופלו במכון השמיעה והדיבור וכ- 1,200 במרפאת פצעים קשי ריפוי.           

מרכז המכונים החדש ממוקם ברחוב ילדי טהרן 8 בראשל"צ, מיקום מרכזי עם אפשרות גישה נוחה להגעה בתחבורה ציבורית כמו גם מגוון מקומות חנייה למגיעים ברכב. המרכז החדש מחליף את מרכז המכונים הישן שהיה ממוקם ברחוב לישנסקי בעיר.

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד