כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אור ירוק קוראת לשפר בדחיפות את כביש 31 בו ארעה התאונה הקטלנית

כביש 31, בו נהרגו 8 נשים, הוא כביש עליו התריעה עמותת אור ירוק רבות בשנים האחרונות. אור ירוק: משרד התחבורה חייב לשפר את כביש 31 בו ארעה התאונה הקטלנית

אור ירוק קוראת לשפר בדחיפות את כביש 31 בו ארעה התאונה הקטלנית


תאונה קטלנית בצומת להבים שבכביש 31 – לפחות שמונה בני אדם נהרגו וכמה עשרות נפצעו בעקבות התנגשות של אוטובוס מלא בנוסעים עם משאית שנשאה טרקטורים.

כביש 31, הוא כביש עליו התריעה עמותת אור ירוק רבות בשנים האחרונות. מדובר על כביש אדום, בעל מסלול אחד לכל כיוון, ללא מפרדה קשיחה במרכזו. הכביש ברובו חשוך בלילה, והכניסות והיציאות מהישובים הסמוכים אליו, לא מוסדרות בצורה בטוחה. לפי נתוני עמותת "אור ירוק", בכביש 31 נהרגים מדי שנה בממוצע כתשעה בני אדם וכ- 200 בני אדם נפצעים.

עול עולה מהנתונים, כי אם המדינה לא תטפל ותשפר את תשתיות הכביש, בעשור הקרוב ייהרגו כ-58 בני אדם ועוד כ-1500 עלולים להיפצע.

שמואל אבואב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "כביש 31 הוא כביש אדום ומסוכן. הכביש הוא בעל נתיב אחד לכל כיוון ללא הפרדה קשיחה שתמנע תאונות חזיתיות, בנוסף, שולי הכביש צרים, הכניסות והיציאות מסוכנות ואינן מוסדרות דבר שמסכן מאוד את הנוסעים בו. לא תמיד רק הנהג אשם בתאונות הדרכים, גם למדינה יש אחריות. משרד התחבורה חייב לשפר את התשתית בכביש, על ידי בניית גדר הפרדה בין הנתיבים והסדרת הכניסות והיציאות לישובים הסמוכים לכביש".
אור ירוק תאונות רכב כביש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד