י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
יורה לכל הכיוונים

רון קובי משתולל: "אנשים בטבריה הולכים אבלים וחפויי ראש"

ראש העיר טבריה המודח, רון קובי יוצא בהאשמה חסרת תקדים נגד יוסי נבעה, ראש העיר הנכנס וטוען: "הביאו 3 אלף איש להצביע באוטובוסים מבני ברק וירושלים" • הוא יוצא לקרב משפטי בטענה שהבחירות נגנבו ומעריך: "מאמין שיפסלו"

רון קובי משתולל: "אנשים בטבריה הולכים אבלים וחפויי ראש"
רון קובי צילום: דוד כהן, פלאש 90

תוצאות הבחירות המקומיות הביאו לשינוי דרמטי בראשות עיריית טבריה - יוסי נבעה הדיח את רון קובי מתפקידו בפער לא קטן. מתן חודורוב ויעל איילון שוחחו ברדיו 103FM עם ראש העיר המודח רון קובי, אשר תקף בחריפות את ראש העיר הנכנס והרב קוק. 

"הבחירות בטבריה נגנבו, זה לא החרדים, זה הרב קוק", הכריז. "גם הספרדים, ש"ס, הפסידו בבחירות האלה. הרב קוק ואישתו גנבו את הבחירות בטבריה בצורה לא חוקית יחד עם יוסי נבעה. מחר יוגשו תלונות, יש פה עניין של עבירה כמעט על כל חוקי הבחירות הבסיסיים ביותר. חלוקת קמעות, שוחד, התכנסויות אסורות, רבותיי - 6 אלף איש הופחדו ולא הלכו להצביע".

עוד טען כי "הרב קוק הוא מקובל ישראלי שגר בטבריה, כולם באים לקבל ממנו ברכות. הוא אפילו התערב בבחירות במקומות אחרים. הוא הקים מפלגה שקוראים לה צ', עם השם שלו, בוחרים בצדיק, והוא אפילו לא רשום ברשימה. היה פה משהו, כאילו בחירות באיראן. 6 אלף מצביעים שלי לא יצאו להצביע מפחד, רעדו מפחד. היו הפחדות, היו קללות, קמעות, שלחו לאנשים מכתבים הבייתה. אין בטבריה באמת חילוניים. בשבילם הרב קוק קדוש, והבן אדם עשה דברים אסורים".

"הבחור שזכה בראש העיר, יוסי נבעה, בקושי עבר את אחוז החסימה במועצה. כל הקולות שהוא קיבל זה מהרב קוק. כל מה שעשינו, כל מה שהוצאנו החוצה, אני קיבלתי למועצה 180 קולות פחות מהמנדט הרביעי, אחרי הרב אני השני במועצה. אחוז ההצבעה היה כל כך נמוך, הביאו 3 אלף איש להצביע באוטובוסים מבני ברק וירושלים", התרעם.

קובי המשיך ותקף: "20 אחוז ישלטו על טבריה, האנשים בטבריה הולכים אבלים וחפויי ראש. העיר מתה. אם עכשיו אנחנו הולכים למחוזי, אנחנו הולכים לפסול את הבחירות האלה. כשבן אדם אומר 'אתה יכול לפתוח בשבת עסקים', אני לא אמרתי את זה, אמרתי שהעירייה תיזום אירועים. זאת אומרת, זה שתגיד לבן אדם לפתוח הוא לא יפתח, העיר מתה אבל אנחנו בדרמה, אני מאמין שיפסלו את הבחירות האלה".

רון קובי גניבת בחירות טבריה יוסי נבעה החרדים הרב קוק הרב דב קוק הסתה אנטי חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד