י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
משתעשע עד לקלפי

לפיד על ההתמודדות בפריימריז ביש עתיד: "מאבק קשה משחושבים"

איש במדינת ישראל לא משוכנע שיאיר לפיד יודח בסוף החודש מראשות המפלגה, אולם הוא מנסה לצייר את הפריימריז כמאבק קשה ומייגע מול מועמד קש לכאורה

לפיד על ההתמודדות בפריימריז ביש עתיד: "מאבק קשה משחושבים"
רם בן ברק צילום: גילי יערי, פלאש 90

הפריימריז לראשות 'יש עתיד'. יו"ר המפלגה הבלתי מעורער ח"כ יאיר לפיד נשמע דווקא כן מעורער בהתייחסותו להתמודדות לראשונה מזה 11 שנים מאז נכנסה המפלגה לפוליטיקה.

בישיבת הסיעה היום (שני) סיפר לפיד לכתבים על הפריימריז במפלגה: "אתמול הייתי בכנס פריימריז בחיפה כדי לשכנע אנשים, חלק מהאנשים רם (בן ברק. ק.ע.) דיבר איתם. זה רציני ונעשה ברצינות, זה תהליך התבגרות של המלחמה, אתם יכולים לעשות כמה בדיחות שתרצו. אני מצפה לנצח בפריימריז אבל זה יהיה מאבק קשה משחושבים".

הפריימריז לראשות 'יש עתיד' ייערכו ב- 28.3 והמועמדים לראשות המפלגה הם יאיר לפיד מול ח"כ רם בן ברק, לשעבר סגן ראש המוסד. 

יונתן זינדל, פלאש 90רם בן ברק ויאיר לפידצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

נזכיר כי האחרון שאתגר את לפיד וקרא לו לערוך פריימריז על ראשות המפלגה היה ח"כ לשעבר עופר שלח שהסתכסך עם היו"ר ונאלץ לפרוש ולהקים מפלגה משלו בשם "תנופה", ניסה להתמודד בבחירות אך פרש באמצע לאחר שהבין מהסקרים כי סיכויו לעבור את אחוז החסימה קלושים.

בן ברק מקווה שהוא ישרוד את הפריימריז הללו גם אם יפסיד ללפיד. בינתיים הוא משחק את המשחק כמו שצריך ואף מבקר את היושב ראש על תפקודו כיו"ר אופוזיציה. הוא מצהיר כי "כראש אופוזיציה הייתי פועל לחיבורים.. עם מפלגת העבודה, המחנה הממלכתי".

על מתקפת הפתע של חמאס ב-7 באוקטובר, אומר בימים האחרונים בן ברק בראיון ל'ישראל היום': "האם גם עלינו עבדו? בוודאי. היינו חלק מההונאה הזו. עשינו את מבצע חגורה שחורה נגד הג'יהאד וחשבנו שחמאס מורתע. אני לא אומר שלא. אבל אני אומר לך אצלנו זה לא היה קורה".

רם בן ברק יש עתיד יאיר לפיד פריימריז ביש עתיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד