כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
שיתוף פעולה

ענקית הרכב תחבור לענקית החשמל

כלמוביל, יבואנית יונדאי, מיצובישי, מרצדס, אורה ומותגים נוספים, חוברת ליצרנית המצברים הוותיקה "שנפ" להקמת רשת של עמדות טעינה

ענקית הרכב תחבור לענקית החשמל
רכב חשמלי של יונדאי בטעינה צילום: יונדאי

שחקנית חדשה עומדת להיכנס לשוק טעינת הרכב בישראל – והיא מורכבת משיתוף פעולה בין שתי חברות גדולות ו-וותיקות בישראל. כך, כלמוביל, יבואנית יונדאי, מיצובישי, מרצדס, אורה ומותגים נוספים חוברת ליצרנית המצברים הוותיקה "שנפ" להקמת רשת של עמדות טעינה עבור כל מותגי הרכב החשמלי המשווקים – ושישווקו בישראל.

לפי הודעתן המשותפת של החברות, חברת הבת של כלמוביל, "אנרפוינט" תקים את החברה החדשה ביחד עם שנפ. החברה שתוקם תוחזק בחלקים שווים על ידי שנפ ועל ידי אנרפוינט ותתקין עמדות טעינה לרכב חשמלי הן בבתים פרטיים והן במוסדות, ארגונים ועסקים. בנוסף החברה תקים גם עמדות טעינה מהירות ציבוריות.

יח"צמימין לשמאל- אביב פפר מנכל אנרפוינט, יניב שיראזי מנכל כלמוביל, אורי רוזנשיין מנכל ובעלים שנפ, ערן רוזנשיין סמנכל תפעול שנפצילום: יח"צ

לפי הודעת החברות, חברת הטעינה החדשה שתוקם "תשווק ותקים רשת עמדות טעינה מתקדמות ותתמוך בכל  סוגי הטעינה בייתית ומהירה ( AC ו- (DCעבור כל מותגי הרכב בישראל ובשילוב של אפליקציה ייעודית, תוך כדי פתרון תשתיתי לבניינים משותפים ומגדלי משרדים על מנת לאזן את העומסים על רשת החשמל ולייצר מערכת חיוב פרסונאלית ולפי דרישה".

עוד מדגישה כלמוביל כי בעתיד החברות גם יפתחו פתרון ל"תרחיש עלטה" כלומר מצב בו אספקת החשמל לחלקים מסוימים בישראל תופסק וזאת באמצעות עמדות טעינה שיוזנו מחשמל סולארי. לדברי מנכ"ל כלמוביל: "כלמוביל ממשיכה להתרחב בעולמות האנרגיה ובמקביל לחזק ולהעשיר את הצעת הערך לנהגים ולנהגות בישראל על מנת שיוכלו להנות מפתרון ושירות מלא ומקיף מבית כלמוביל".

 

 

כלמוביל יונדאי מרצדס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד