כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

אחסון משרד - מה זה וכיצד הוא יתרום לעסק שלכם?

עולם העסקים עשיר באפשרויות שימושיות שלא כולם מודעים להן ואחת המעניינות שבהן היא בהקשר לשירותי אחסון משרד. הרי רוכשים או שוכרים משרד בכדי להתמקם בו, לאחסן בו דברים שונים ולפעול מתוכו. מדוע שיידרש שרות נפרד לאחסון ועוד לאחסון משרד? מה בכלל פירוש הביטוי "אחסון משרד"?

אחסון משרד - מה זה וכיצד הוא יתרום לעסק שלכם?
אחסון משרד צילום: envato

מהו שרות אחסון משרד?

עסקים מכירים היטב את פתרונות הנדל"ן הבסיסיים שדרושים להם. בעיקר רכישת משרדים ומבנים אחרים עבור פעילותם. אם דרוש פתרון זמני, יכולים לשכור משרד באופן כזה ואף לעבור אליו ולהעביר ציוד במהירות. למשל באמצעות שירות הובלות ברחובות . אבל יש עוד אפשרות חשובה, שמשלימה זאת: לשכור שטחי אחסון, אצל חברה שמתמחה בכך. האחסון יכול להיות בנפחים שונים ולטווחי זמן שונים לבחירתכם. הוא יכול להיות בחלל גדול ומשותף, עם ציוד של עסקים אחרים. הוא גם יכול להיות אחסון בנפרד - עבורכם בלבד.

פתרונות אלה מבוססים על מחסנים שנבנו במיוחד למטרה זו. למרות שהרעיון הבסיסי די פשוט, שרות מקצועי כזה כולל גם שירותים משלימים רבים וחשובים "מסביב": הציוד המאוחסן מוגן באמצעות מערכות לגילוי ולכיבוי אש, מצלמות אבטחה ומערכות אזעקה וכן עובדים שנמצאים במקום ושומרים. ישנם נהלים שונים לתחזוקת ובדיקת המקום, כולל הגנה מחרקים וניתן גם לבטח את הציוד שתאחסנו בצורה כזו.

מתי זה דרוש? במענה לצורך זמני

כאמור, בשוטף אולי אינכם זקוקים לכך, אבל זה כל הרעיון: לספק פתרון למצבים מיוחדים. לא מדובר על תחליף קבוע למחסן לעסק. בהקשר משרדים, שירותים כאלה מספקים גם אפשרות פשוטה ומהירה של אחסון משרד. אז מתי זה עשוי להידרש לכם? התסריט הבסיסי, הוא מצב של צורך זמני באחסון רב. זה יכול להיות למשל מלאי גדול של חומרי גלם, שדרוש רק פעם בשנה, בעקבות נסיבות עונתיות של הענף העסקי שלכם. ומה בהקשר משרד? נאמר שאתם פותחים משרד נוסף ובמקביל משדרגים את עמדות המחשבים במשרד הראשי שלכם. את המחשבים הכיסאות והשולחנות הישנים מהמשרד הראשי בכוונתכם להעביר לחדש. אבל בינתיים דרוש למשרד החדש עוד חודש של שיפוצים והתאמות. הפתרון? תוכלו לשים את הציוד הישן באחסון זמני. עוד דוגמה: אם אמורים להיכנס למשרד חדש בתאריך מסוים, אך לפנות את המשרד הנוכחי לפני כן, מה עושים בינתיים? תוכלו לאחסן הכל באופן זמני, בשירותי אחסון שנמצאים בקרבתכם או בקרבת מיקום המשרד העתידי. 

אחסון משרד לטווח ארוך ולהשלמת הקיים

עוד סוג מקרים שבהם שרות אחסון משרד עשוי להיות שימושי מאוד, הוא כאשר רוצים לאחסן לטווח ארוך דבר מה ואין לכם במשרד בדיוק את המקום הפנוי לכך. מדוע כתבנו "בדיוק"? מאחר שבמשרד שלכם עשוי להיות גם פחות מדי אך גם יותר מדי, מקום פנוי למטרה שבה מדובר. נמחיש בדוגמה: נאמר שארכיב המסמכים הישנים שלכם גדל יותר מכפי שהערכתם בהתחלה. החדר שבו הארכיב מאוחסן במשרד, עשוי להיות קטן מדי (ואז פשוט חסר מקום) או גדול מדי (ואז חלק מהשכירות שאתם משלמים מתבזבז). את ההתאמה המדויקת לדרוש לכם, יכול לספק שרות אחסון משרד. תוכלו גם לשנות בעזרתו בעתיד בקלות ובמהירות, את הנפח שבו אתם משתמשים ושעליו אתם משלמים.

אלה היו רק כמה דוגמאות ממחישות ומה שאתם תעשו עם שרות כזה, תלוי בנסיבות המיוחדות שלכם. בשורה התחתונה, ניתן לומר ששרות אחסון משרד עשוי לספק לכם תוספת גמישות רבה. כלומר, בפשטות, יותר אפשרויות. לכן מומלץ מאוד להיות מודעים לפחות לזמינות של שירותים אלה ולעלויותיהם ואף להיערך מראש עם פרטי שרות כזה אשר נמצא בקרבתכם.

אחסון משרד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד