כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לקראת חודש הרמדאן

ראש הממשלה החליט: "לא יהיו הגבלות על ערביי ישראל"

ראש הממשלה נתניהו כינס דיון היערכות לקראת חודש הרמדאן בהשתתפות שרים ובכירים. בתום הדיון הוחלט כי בשבוע הראשון של הרמדאן תותר כניסת מתפללים להר הבית בדומה למספרים שהיו בשנים הקודמות | בן גביר מזהיר: "סכנה לאזרחי ישראל"

ראש הממשלה החליט: "לא יהיו הגבלות על ערביי ישראל"
ראש הממשלה נתניהו בפתח דיון היערכות לקראת חודש הרמדאן צילום: מתוך הסרטון

ראש הממשלה בנימין נתניהו מכנס הערב (שלישי) דיון לקראת חודש הרמדאן. בדיון משתתפים חברי קבינט המלחמה למעט השר בני גנץ ששוהה בחו"ל. משתתף נוסף בישיבה הוא השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, וכן בכירי מערכת הביטחון.

בתום הדיון הוחלט כי בשבוע הראשון של הרמדאן תותר כניסת מתפללים להר הבית בדומה למספרים שהיו בשנים הקודמות. בנוסף, מדי שבוע תתקיים הערכת מצב בהיבטי ביטחון ובטיחות ותתקבל החלטה בהתאם.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב והזהיר כי "ההחלטה לאפשר עלייה להר הבית ברמדאן בדומה לשנים קודמות, בניגוד לעמדת המשטרה ולעמדתי, מלמדת שרוה"מ נתניהו והקבינט הקטן חושבים שלא אירע דבר ב-7.10. ההחלטה הזו מסכנת את אזרחי ישראל ועלולה לאפשר תמונת ניצחון לחמאס".

ראש הממשלה אמר בפתח הישיבה: "המדיניות של ישראל תמיד הייתה ותמיד תהיה לשמור על חופש הפולחן לכל הדתות. כך נהגנו כמובן גם בחג הרמדאן, וכך ננהג גם עכשיו".

ראש הממשלה הוסיף: "אנחנו נעשה הכל כדי לשמור על חופש הפולחן בהר הבית, תוך כדי שמירה מתאימה של צורכי הביטחון והבטיחות, ונאפשר לציבור המוסלמי לחגוג את החג".

מלכתחילה הדיון היה אמור להיערך כבר אתמול אך הוא נדחה בעקבות מחלת השפעת ממנה סבל ראש הממשלה.

בנימין נתניהו חודדש הרמדאן הר הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד