י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"רבים ימשיכו"

פטניבין שנהרג מנ"ט בגליל הגיע לארץ אחרי השבעה באוקטובר

רעייתו של פטניבין מקסוול שנהרג אתמול מפגיעת טיל נ"ט סיפרה עליו: "הוא היה מתעורר ב-4:00 כל יום ועובד עד 19:00. אנשים כמוהו עובדים למרות הסכנה כי הם צריכים להעביר כסף למשפחות"

פטניבין שנהרג מנ"ט בגליל הגיע לארץ אחרי השבעה באוקטובר
חקלאות, אילוסטרציה צילום: אייל מרגולין / פלאש90

הבוקר הותר לפרסום כי פטניבין מקסוול, אזרח זר מהודו בן 31, נהרג אתמול מפגיעת ירי נ"ט של חיזבאללה במרגליות. מקסוול הגיע ארצה לפני כשלושה חודשים והותיר אחריו אישה וילדה בת חמש. 

בת זוגו סוני קוצ'רייה, מטפלת סיעודית מהודו, סיפרה ל"ווינט": "הוא היה מתעורר בשעה 4:00 לפנות בוקר ועובד כל היום, מ-6:00 בבוקר עד 19:00 בערב, גם בימי שישי, ולפעמים גם בשבת. הוא רצה לעבוד כמה שיותר ולשלוח כסף למשפחה שלו, זה מה שהיה לו חשוב". 

עוד סיפרה: "גם היום יש אנשים כמו פטניבין שממשיכים לעבוד למרות שמסוכן, כי הם צריכים להעביר כסף למשפחות שלהם. בגלל זה הם באים לכאן. הוא הגיע לישראל למרות שיש מלחמה, כי בהודו אין עבודה". 

מנהלת המחלקה הציבורית במוקד לפליטים ולמהגרים, שירה עבו אמרה ל"ווינט": "המוות של פטניבין מקסוול הוא תוצאה של הפקרות ידועה מראש. מקסוול, וחבריו שנפצעו מירי הנ"ט למטע, גויסו לעבודה בישראל בחודשים האחרונים, תוך כדי המלחמה. ישראל פועלת ללא לאות כדי לגייס עוד ועוד עובדי חקלאות מרחבי העולם - ואז שולחת אותם לעבוד תחת אש, תוך סיכון חייהם".

"אם ישראל לא מסוגלת להגן על גבולה הצפוני, מוטב שתכריז עליו כשטח צבאי סגור ולא תשלח לשם אזרחים תמימים שחצו את העולם כדי להתפרנס בכבוד ולהבטיח לעצמם ולמשפחותיהם עתיד", הוסיפה.

הודו חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל צפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד