כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בעלות של כמיליון ש"ח

רכש לוחות המסך ע"י הכנסת בשבועות האחרונים

הכנסת רכשה בשבועות האחרונים לוחות מסך ענקיים שיוצבו במליאה באודיטוריום ובכניסה לכנסת. גורמים בכנסת מותחים ביקורת על התנהלות מנכ״ל הכנסת צ׳יקו אדרי ביחס לכספי הציבור

רכש לוחות המסך ע"י הכנסת בשבועות האחרונים
משכן הכנסת צילום: הדס פרוש / פלאש 90

הכנסת רכשה בשבועות האחרונים לוחות מסך ענקיים שיוצבו במליאה באודיטוריום ובכניסה לכנסת.

על פי דיווח ב'כאן חדשות', מדובר על לוחות מסך שעלות כל אחד מהם מוערכת במאות אלפי ש״ח ובסך הכל בסכום כולל של כמיליון ש"ח.

גורמים בכנסת מותחים ביקורת על התנהלות מנכ״ל הכנסת צ׳יקו אדרי ביחס לכספי הציבור ובפרט על רכישת המסך שהוצב בכניסה לכנסת לדבריהם ״זה בזבוז כספים, אין צורך במסך הזה״

מהכנסת נמסר בתגובה: "לצד קיצוץ של למעלה מ-200 מליון ש״ח שערכה הכנסת מתקציבה בהוראת יו״ר הכנסת נוכח מלחמת חרבות ברזל, רואה הכנסת מחויבות להמשיך ולתקן את הבלאי במשכן ולתת מענה לצרכי הפעילות הפרלמנטרית בעת הזו.

בתוך כך וכמו במוסדות ציבוריים רבים בישראל, אותם פוקדים אלפי מבקרים ביום, בחרה הכנסת להציב בחזית כניסתה מסך עמיד לתנאי מזג האויר שתכליתו העברת הוראות ומסרים חשובים לבאי המשכן בטרם כניסתם, בדגש על התנהלות במקרי חירום.

מסך זה נרכש באמצעות הליך של מכרז פומבי שנערך על ידי הכנסת בהתאם לתקנות חובת המכרזים, ואשר כלל אפשרות לרכישת מסכים נוספים, וביניהם, מסך לאולם הכינוסים של הכנסת- האודיטוריום, עקב התיישנות של מסך הברקו אשר סבל מתקלות תכופות ויצא מכלל שימוש.

כמו כן, בכוונת הכנסת לחבר את מערכת תצוגת שמות חברי הכנסת וחיווי הצבעתם במליאה באמצעות לוחות מסך אלו, למערכת ההצבעה הדיגיטלית אשר קיימת בה", נמסר.

משכן הכנסת צ'יקו אדרי כספי ציבור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד