כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
היחסים מסלימים

הותר לפרסום: הוראת לשכת נתניהו באשר לאבטחה סביב גנץ

בני גנץ הגיע הלילה ללונדון להמשך ביקורו המדיני שלפי לשכת ראש הממשלה לא תואמה עמו. בתוך כך הותר לפרסום כי השגרירות בבריטניה קיבלה הוראה שלא לטפל בסידורי האבטחה של שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר

הותר לפרסום: הוראת לשכת נתניהו באשר לאבטחה סביב גנץ
בני גנץ צילום: Erik Marmor/Flash90

הותר הלילה (רביעי) לפרסום כי החרם של לשכת ראש הממשלה על ביקור השר בני גנץ בלונדון נגע גם לסידורי האבטחה שלו. בעקבות הוראה שקיבלה מלמעלה, שגרירת ישראל בלונדון, ציפי חוטובלי אסרה על אנשיה לסייע לשב"כ בתיאומים הנדרשים לאבטחת גנץ והם נאלצו לעבוד ישירות מול הרשויות האנגליות כדי להעניק לגנץ את האבטחה הנדרשת. כך מדווחת דנה וייס ב'חדשות 12'.

מוקדם יותר דיווחה כי החרם של לשכת רה"מ על ביקור גנץ בלונדון הגיע גם לעניין מהותי במיוחד בעת הזו וכי הצנזורה אוסרת לפרסם מסיבות תמוהות בעיקר בהתחשב בכך שהוא חבר קבינט ושר ביטחון ורמטכ"ל לשעבר. בהוראת לשכת רוה"מ השגרירה חוטובלי אסרה על אנשיה לסייע לגוף ישראלי למלא את משימתו המהותית. הלילה התברר שמדובר בסוגיית אבטחתו של השר גנץ.

בתוך כך, יו"ר 'המחנה הממלכתי', השר בני גנץ סיים הלילה את ביקורו המדיני בארה"ב. במהלך היום נפגש גנץ עם מזכיר המדינה אנתוני בלינקן, מזכיר ההגנה לויד אוסטין, מנהיג הרוב בסנאט, הסנאטור צ׳אק שומר, ומנהיג המיעוט הדמוקרטי בבית הנבחרים, האקים ג'פריס. עוד הופיע גנץ בפני ועדת החוץ של הסנאט.

גנץ עשה הלילה את דרכו לבריטניה לביקור מדיני בן יום אחד ויחזור לישראל עוד היום בשעות הלילה.

בני גנץ אבטחה אבטחת שב"כ ביקור מדיני לונדון ציפי חוטובלי לשכת ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד