כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מעבר רפיח

משפחות של אנשי חמאס מצליחות להימלט מהרצועה

מדי כמה ימים משפחות של אנשי חמאס מצליחות להימלט מהרצועה. מחבלים שהביאו את ההרס על עזה במו ידם - נמלטו. ייתכן שהם מבינים כי ההרס ברצועה מעיד על כך שביום שאחרי המלחמה, לא תהיה להם אפשרות להישאר שם

משפחות של אנשי חמאס מצליחות להימלט מהרצועה
פעילות הכוחות ברצועה צילום: דובר צה"ל

בחמשת החודשים האחרונים תושבי עזה עושים כל שביכולתם כדי להימלט למצרים דרך מעבר רפיח. עלות המעבר עומדת על 7,000-6,000 דולר לראש. סכום דמיוני עבור ענייי עזה.

מי שכן מצליחים להימלט, הם פעילי חמאס ומשפחותיהם; אנשים ששמותיהם צריכים לעניין מאוד את ישראל. כאשר כסף לא מהווה בעיה עבור משפחותיהם של בכירי חמאס.

אוהד חמו מדווח בחדשות 12 כי בין רשימת הנמלטים ניתן למצוא את חמשת בני משפחת מחמוד, אחייניו של מנהיג חמאס יחיא סינוואר. בימים האחרונים הוברחו דרך מעבר רפיח ילדיה של אחותו של סינוואר. כמו כן, הצליחו לברוח גם שני ילדיו של דובר משטרת חמאס בעזה - איימן אלבטנג'י. לפי שעה לא ניתן להוכיח שהוא עצמו הצליח להימלט למצרים.

גם ארבעת ילדיו של סאמח אלסראג', חבר הלשכה המדינית של חמאס, הצליחו לברוח דרך מעבר רפיח. אולם אלסראג' עצמו נעדר מתחילת המלחמה, ייתכן שנהרג. עוד מצוינים ברשימת הבורחים שמותיהם של בכיר בחמאס אקיל אלהינדי ובתו של שר הבריאות של חמאס.

אהוד חמו מדווח כי מדי כמה ימים צצים עוד שמות של בני משפחות של אנשי חמאס שהצליחו להימלט מהרצועה. מחבלים שהביאו את ההרס על עזה במו ידם - ונמלטו. ייתכן שהם מבינים כי ההרס ברצועה מעיד על כך שביום שאחרי המלחמה, לא תהיה להם מטרה להישאר שם.

 

 

מעבר רפיח מלחמת חרבות ברזל חאס מצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד