ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

סוף סוף יהדות התורה מתעוררת • הנייעס היומי

'יהדות התורה' תתחיל לפרנס את יומניה בקמפיין שיתחיל בסוף השבוע • 'המחנה הציוני' נבוך, 'כולנו' בקשיים

סוף סוף יהדות התורה מתעוררת • הנייעס היומי
פלאש 90

יהדות התורה

בעוד וכל המפלגות כבר באמצע קמפיין הבחירות שלהן, לקראת סוף השבוע צפוי סוף סוף להופיע קמפיין הבחירות של המפלגה החרדית-אשכנזית.
כזכור בימים אלו מתנהל קרב של ממש בין מספר משרדי פרסום מי יזכה לקבל את תיק הקמפיין. ביהדות התורה אומרים כי עד סוף שבוע יועבר נתח ממימון הבחירות ליומני הבית של הפלגים בתנועה וכבר נראה בהם את קמפיין המפלגה. המצביעים ללא ספק במתח.


המחנה הציוני

המחנה הציוני הציג היום במכללת ת"א-יפו את תכניתו החברתית-כלכלית הנושאת את השם: "תכנית המחנה הציוני לתיקון חברתי". אלה שמוזר היה לגלות שחברי הכנסת החברתיים נעדרו ממסיבת העיתונאים.
במפלגת העבודה מיהרו להסביר שהם לא הוזמנו. אך בימים האחרונים פורסמו מספר דיווחים על אי סדר במטה המחנה הציוני ואף פורסם שיו"ר המטה ח"כ איתן כבל איים לפרוש מתפקידו. במפלגת כולנו אשר מתחרה על קולות המחנה החברתי הגיבו למסיבת עיתונאים ואמרו: "אפילו בכירי מפלגת העבודה מבינים שטרכטנברג לא מתאים לאוצר ומביעים אי אמון בו ובתכניתו הכלכלית. תכנית טרכטנברג לא רצינית, לא ישימה ולא רלוונטית".


כולנו

הכתב הפוליטי של חדשות 10 נדב פרי, חשף היום בטוויטר כי היועץ האסטרטגי ליאור חורב, מצטרף לקמפיין של כחלון. במפלגת כולנו מקווים לשנות כיוון בקמפיין לאחר כשלון חרוץ במטה ההסברה.


הליכוד

היועץ האסטרטגי אייל ארד פרסם הערב כי בעבר קיבל הצעה מנתניהו לכהן כיועץ בשכר עם מימון מחו"ל והוא סירב. המהלך לכאורה היה לא חוקי. "במפלגת הליכוד לא נשארו חייבים והגיבו: "אייל ארד מבוהל מחשיפת הקמפיין הבלתי חוקי שהוא מוביל בניסיון להפיל את שלטון נתניהו והליכוד. מדובר במיליוני דולרים שזורמים מגורמי שמאל בארה״ב ואירופה לעמותות שמאל קיצוניות בישראל, והכל בניגוד לחוק מימון בחירות ולחוק דרכי התעמולה. נדמה לנו שעובדות אלו מבהירות מדוע ״לפתע״ ארד נזכר בסיפור אלף לילה ולילה משנת 94 שמעולם לא התרחש".


שרה נתניהו

הפרשן המדיני אריה זיסמן חושף הבוקר בעיתון ׳יתד נאמן׳ כי אשת ראש הממשלה בנימין נתניהו שולחת מכספה תרומות קבועות בלי רעש וצלצולים לעמותה לילדים חולי סי.פי, שחלק גדול מתרומותיה מגייסת מהציבור באמצעות מיחזור בקבוקים.


מר"צ

יו"ר מר"צ ח"כ זהבה גלאון תקפה הבוקר באירוע בחירות בהנחיית רינה מצליח במגדלי הים התיכון ברמת השרון את חברי המחנה הציוני ויש עתיד, שלא מוכנים להודיע שלא ישבו עם נתניהו: "בעשור האחרון נתניהו חרב את הכלכלה הישראלית, כשר אוצר וכראש ממשלה. אבל נתניהו לא היה לבד. כל אלה שעכשיו מוציאים תוכניות כלכליות וחברתיות היו שותפים לממשלת נתניהו. לבני, הרצוג לפיד ואחרים. הבעיה שהיום הם אפילו לא מוכנים להצהיר שלא יהיו שותפים לממשלתו הבאה ולמדיניות הקפיטליסטית חזירית שלו. אני קוראת להרצוג ולבני להודיע שבשום קונסטלציה הם לא ישבו בממשלה עם נתניהו".
עוד הוסיפה גלאון: "די לתרבות השקר במערכת הפוליטית המפלגות חייבות להיות ברורות מול הבוחר ולהתחייב עם מי לא ישבו בממשלה. אי אפשר לתקוף היום את ביבי ומחר לדברר אותו מול העולם".


תשדירי הבחירות

לסיום: יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון, סלים ג'ובראן, קבע את זמני שידור תעמולת הבחירות בטלוויזיה וברדיו לקראת הבחירות לכנסת ה- 20. זאת לאחר שהתייעץ עם ועדת הבחירות המרכזית, עם מנהלי רשות השידור והרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו.תעמולת הבחירות תחל ביום שלישי, י"ב באדר תשע"ה, 3 במרץ 2015.
בחירות כנסת ישראל הליכוד כולנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד