י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
סוחפת את העיר

מסע הסברה שצבע את בית שמש: מהפכת הבריאות של כללית בעיצומה

מסע הסברה שצבע את בית שמש מבשר לתושבים על תנופת בריאות חסרת תקדים שסוחפת את העיר ● מגוון שירותים ורופאים חדשים בכל מרפאות העיר כולל מרפאות חדשות ומרכז בריאות האישה ● מנהל מחוז ירושלים בכללית ארז לוי: "זאת החלטה אסטרטגית של כללית להנגיש את שירותי הבריאות בכל שכונותיה של בית שמש"

מסע הסברה שצבע את בית שמש: מהפכת הבריאות של כללית בעיצומה
מסע הסברה צילום: יח"צ

שירותי הבריאות של כללית בבית שמש, עולים רמה. במסגרת מהפכת השירותים של כללית בבית שמש, יזכו תושבי בית שמש לפריסה חסרת תקדים של מרפאות בעיר, אשר תכלול פתיחה של ארבעה מרכזים חדשים בגודל כולל של מעל 3,000 מ"ר, ויצטרפו ל-16 המרפאות הקיימות כבר בעיר.

המרכז הגדול בין מרכזי הבריאות החדשים של כללית בעיר, הוא מרכז בריאות האישה שעומד להיפתח בקרוב בקניון השדרה. מרכז בריאות האישה יתפרס על פני 1,000 מ"ר, ויעניק לתושבים מעטפת חדשנית עם שלל שירותי הרפואה לנשים. במרכז יתבצעו בדיקות שונות, יוענקו שירותי רפואה יועצת וכל תחומי רפואת הנשים, עם טובי המומחים בתחום.

גרילה מקורית של כללית

מרכז בריאות גדול נוסף, נפתח בימים אלה ברמת בית שמש ד'. מרפאת פנינת הרמה ברחוב האמוראים, מתפרסת על פני 500 מ"ר וכוללת שירותי רפואה מובילים החל משירותי רפואת נשים, משפחה, ילדים, ייעוץ תזונתי ודיאטנית לילדים ומבוגרים, שירותי סיעוד, העמסת סוכר ואולטרסאונד לנשים, ועד בית מרקחת ענק לטובת תושבי האזור.

מרפאה נוספת שצפויה להיפתח בקרוב היא מרפאת כללית ברחוב רב חנן, בשכונת ד' 2. המרפאה בשטח של 400 מטרים, צפויה להכיל שירותי רפואת משפחה, ילדים, נשים, אולטרסאונד, ובית מרקחת גדול וחדשני, לטובת לקוחות כללית בשכונה.

מר ארז לוי מנהל מחוז ירושלים של כללית מציין " מהפכת הבריאות, שמובילה הנהלת  המחוז ירושלים לא מסתיימת במרפאות אלה. במקביל למרכזים שכבר נפתחו לאחרונה, בקרוב יפתח בקניון השדרה גם מרכז חדשני לרפואה יועצת ודימות, הכלל עשרות שירותים רפואיים. כללית מאמינה בשירות מקצועי ונגיש למטפלים שלה בכל מקום. עם פיתוחה המואץ של העיר בית שמש, כללית קיבלה החלטה אסטרטגית להיות בכל שכונה חדשה וכך נפעל גם בעתיד".

המרפאות החדשות מצטרפות ל-16 המרפאות שכבר קיימות ופועלות בעיר: מרכז רפואי דונה, מרפאת רמת נוף, מרפאת בית ומנוחה, מרפאת האמוראים, מרפאת הנביא עמוס, מרפאת חפציבה, מרכז בריאות האישה במתחם ביג, מרכז לרפואה יועצת במתחם ביג, מרכז בריאות הילד במתחם ביג, מרכז רפואה יועצת הנביאים, מרכז התפתחות הילד לב הרמה, מרכז התפתחות הילד סלונים, כללית סמייל לב הרמה, כללית סמייל במתחם ביג וכללית סמייל רמה ג', בנוסף רק בשנה האחרונה נפתח הסניף החדש והענק של מכון מור בקניון השדרה.

במרכזים האלו הממוקמים בפריסה הרחבה והזמינה ביותר בבית שמש, מקבלים תושבי העיר את כל שירותי הבריאות במרחק נסיעה ובנגישות גבוהה.

בימים אלה, מקיימת כללית מסע הסברה לתושבים תחת הכותרת "מהפכה כללית בבית שמש". קמפיין המידע הייחודי של כללית צובע את לוחות המודעות בעיר ומסביר לתושבים בצורה מקורית את המגוון הרחב של השירותים, הפריסה העוצמתית של כללית והאיכות הרפואית בכל המרכזים והמרפאות.

במסגרת הטמעת השירותים החדשים והפניית תשומת הלב של התושבים נערך פילוח גיאוגרפי ייחודי, כך שכל תושב בבית שמש מקבל את המידע על מגוון השירותים הניתנים באזור מגוריו. הקמפיין כולל גם הסברה אינטראקטיבית לתושבים שהציגה בצורה חווייתית את התמונה המלאה של מהפכת הבריאות בעיר.
כחלק מחשיפת המידע לתושבים וצביעת בית שמש במודעות השירותים החדשים, תחולק חוברת המכילה פירוט של כל השירותים שמעניקה כללית ברחבי בית שמש.

הרב משה רוזנגרטן מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים של כללית אמר "תושבי בית שמש זוכים לפריסה רחבה של מרפאות ומגוון שירותים מעולים עם צוות מומחים מהשורה הראשונה, פתיחות המרפאות החדשות הם תוספת חיזוק לעוצמה של כללית בבית שמש וישדרגו את הנגישות וההתאמה לכלל לקוחות כללית בבית שמש. במחלקת המגזר החרדי של מחוז ירושלים בכללית, אנו מלווים את התפתחותה של בית שמש, ודואגים שכל שכונה חדשה שנפתחת לאכלוס תקבל באופן מיידי ומיטבי את כלל השירותים הרפואיים".

הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית: "בית שמש שהיתה בעבר עיר פריפריאלית, הפכה בשנים האחרונות למוקד ומרכז עירוני בפני עצמה. לקוחות כללית בבית שמש, זוכים למענה בכל תחומי הבריאות בפריסה שרק מעצמת בריאות כמו כללית, יכולה לתת. השירותים ניתנים בנגישות ובזמינות גבוהים ביותר, תוך התאמה של השירותים לאורח החיים ולצרכי התושבים בשכונות"

כללית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}