כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מתקפה חסרת פרופורציה

הליכוד: "ועדת החקירה לאסון מירון - התרסה פוליטית מובהקת"

בליכוד תקפו בחריפות את מסקנות דו"ח הוועדה לחקירת אסון מירון ותקפו באופן חריף ומופרע את הוועדה. "צר לנו על כך שלראשונה בתולדות המדינה הממשלה בראשות בנט ולפיד הקימה ועדת חקירה נגד קודמתה בימין הפוליטי, ושחבר מרכזי בוועדה הוא מקורבו של לפיד", נמסר

הליכוד: "ועדת החקירה לאסון מירון - התרסה פוליטית מובהקת"
בנימין נתניהו בהצהרה צילום: NIMROD KLIKMAN/POOL

במפלגת הליכוד הגיבו אחה"צ (רביעי) למסקנות דו"ח הוועדה לחקירת אסון מירון ותקפו באופן חריף ומופרע את הוועדה תוך שהם מטילים דופי ביושרתה ומאשימים אותה במניעים פוליטיים.

מהליכוד נמסר: "אסון מירון הוא אסון טראגי. ליבינו עם משפחות הקורבנות. בפועל הממשלה כבר יישמה מסקנות מתבקשות והאירוע האחרון במירון התנהל עם קהל גדול וללא דופי. הממשלה תבחן את הצורך בהפקת לקחים אופרטיביים נוספים כדי למנוע הישנות של אסון מעין זה". 

"עם זאת", הוסיפו בלכוד, "צר לנו על כך שלראשונה בתולדות המדינה הממשלה בראשות בנט ולפיד הקימה ועדת חקירה נגד קודמתה בימין הפוליטי, ושחבר מרכזי בוועדה הוא מקורבו של לפיד, שלמה ינאי, שקיבל הצעה ממנו למקום ברשימת ״יש עתיד״ לכנסת. זוהי התרסה פוליטית מובהקת לחלוטין. 

הניסיון הציני והמכוון של לפיד להפוך את אסון מירון לכלי ניגוח פוליטי - לא יצלח", נמסר.

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה הגיב ואמר: "מאז אסון מירון, אני נושא עימי את צער המשפחות, אלה שניחמתי במהלך השבעה ואלה שלא, על אובדן יקיריהן. בשעה זו, מחשבותיי נתונות להם".

לדבריו, "מסקנות הוועדה אינן מהוות סגירת מעגל, אלא כי אם פתיחת הפרק החשוב ביותר — תיקון המצב כך שאסון כזה לא יקרה שוב. לא במירון ולא באף מקום אחר בישראל. 

כפי שתואר בדו"ח, מדובר בכשל ארוך שנים בהסדרת האירוע ובתשתיות המקום, אך האסון קרה במשמרת שלי כשר הבט"פ, ועל כן יש לי אחריות.  

אלמד את הדו"ח ואפעל ככל יכולתי להפיק ממנו את הלקחים הדרושים״, כך אוחנה.

הליכוד בנימין נתניהו אמיר אוחנה אסון מירון תשפ"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד