כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
המועד אחרון

הזדמנות אחרונה להשתתפות בהגרלת דירת היוקרה בירושלים

נשארו רק עוד כמה ימים עד למועד אחרון להשתתפות בהגרלה השנתית על דירת היוקרה בירושלים של קרן עם ישראל חי. הזדמנות אחרונה לרכוש כרטיסים ולסייע לחקלאי עוטף עזה, לחיילים בודדים ולאיתור נעדרים

 הזדמנות אחרונה להשתתפות בהגרלת דירת היוקרה בירושלים
דירת פאר בי-ם צילום: עם ישראל חי

ימים אחרונים לקראת ההגרלה הגדולה שכולם מחכים לה. ל' אדר א', 10.03 - זהו היום האחרון בו ניתן יהיה לרכוש כרטיסים להגרלת דירה היוקרה בירושלים של קרן עם ישראל חי. ההגרלה תתקיים ב- א' אדר ב', 11.03, כאשר גם כעת – כל הרוכש כרטיס להגרלה בעלות של 600 ₪, יקבל כרטיס נוסף חינם.

לחצו כאן להשתתפות בהגרלה על דירה בי-ם>>>

יח"צנוף מהדירהצילום: יח"צ

הזוכה המאושר יזכה בדירת יוקרה בירושלים בשווי מיליון דולרים (1,000,000 $) אשר משקיפה על הר הבית וצופה מהקומה ה-14 על ירושלים כולה, גוש עציון ואזורים נוספים. זו השנה השישית של הגרלת דירה היוקרה בירושלים של קרן עם ישראל חי.

לאור מצבם הקשה של החקלאים בעוטף עזה הוחלט השנה כי  עיקר הסיוע יעבור ישירות לסיוע לחקלאים. בנוסף, חלק מהתרומות יעבור גם ל-3 מטרות נוספות- סיוע ליכ"ל- יחידת הכלבנים של ישראל שפעלה מסביב לשעון מאז פרוץ הלחימה וסיוע לחיילים בודדים שנמצאים היום בחזית. בכסף שכבר נאסף הוזמן אמבולנס חדש ממוגן ירי שישרת את תושבי שדרות.

אז הזדרזו ורכשו בהקדם כרטיס להגרלה. כל כרטיס נוסף מעלה את הסיכוי שלכם לזכות בדירה ויסייע למטרות החשובות אליהן מיועדות ההכנסות.

לחצו כאן להשתתפות בהגרלה על דירה בי-ם>>>

עם ישראל חי הגרלת החלומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד