כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אין תחתית

הציוץ המקומם של המפלגה הערבית: "תומכי טרור, נציגי המחבלים בכנסת"

.מפלגתם של איימן עודה ועופר כסיף שיתפה איור שמסית נגד ישראל וארה"ב כמי שביד אחת מאכילה את העזתים בסיוע הומניטרי וביד השנייה רוצחת תינוקות

הציוץ המקומם של המפלגה הערבית: "תומכי טרור, נציגי המחבלים בכנסת"
סמארטפון מוגן צילום: פיקסביי

החשבון הרשמי של מפלגת חד"ש הערבית שיתפה בשעות האחרונות (רביעי) ציוץ מקומם של קריקטורה שבה נראית לכאורה דמות אמריקנית שביד אחד מעניקה סיוע הומניטרי לעזתים, וביד השנייה כביכול מממנת הרג תינוקות באמצעות משלוחי הנשק לצה"ל.

האיור מציג אדם מעונב בדגל ארה"ב, כאשר ביד האחת הוא מחזיק בקבוק חלב ומאכיל תינוק וביד השנייה נראה טיל ישראלי מגואל בדם ועליו סמל המדינה - מגן דוד, שפוגע לכאורה בתינוק העזתי ובעצם הורג אותו.

מי שצייץ את הקריקטורה המביש הוא העיתונאי הערבי סולימאן אחמד המחזיק במעל 423 אלף עוקבים. החשבון הרשמי של מפלגת חד"ש שיתף את האיור בכאות הסכמה עם תוכנו. מטעם המפלגה מכהנים בכנסת איימן עודה, עאידה תומא סולימאן ועופר כסיף.

צילום מסךהציוץ המביש של מפלגת חדשצילום: צילום מסך

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן הגיב ואמר: "העובדה שמפלגת חד"ש צייצה מחדש ציוץ ובו קריקטורה של תינוק עזתי מגואל בדם בגלל טיל ישראלי שארה"ב מממנת, רק מוכיחה שלא רק עופר כסיף הוא תומך טרור, אלא כל הח"כים של חד"ש הם בדיוק כמוהו - תומכי טרור שמשמשים כנציגים של כל המחבלים בכנסת ישראל".

חברת הכנסת מטעם 'המחנה הממלכתי' שרן מרים השכל הגיבה וקראה למפלגה להסיר את הציוץ ולהתנצל: "דורשת להסיר ולהתנצל על הקריקטורה האנטישמית והשקרית. לא ראוי שמפלגה שמשתפת תעמולת אויב תקבל מימון ממדינת ישראל".

הפרשן הפוליטי עמית סגל התייחס לציוץ המביש וכתב: "על ילדי ישראל ערופי הראש לא טרחו לצייץ קריקטורה דומה. מפלגה בכנסת ישראל".

הסתה נגד ישראל מפלגת חד"ש קריקטורה אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד