כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לאחר שורת ישיבות מובילות

ישיבת "אוהל יוסף" חתמה על הסכם שיתו"פ עם מרפאת השיניים "לב שרה"

מרפאת השיניים "לב שרה" חתמה על הסכם שיתו"פ עם קרן הת"ת בישיבת "אוהל יוסף" בבני ברק • ההסכם מביא בשורה אדירה למאות תלמידי ובוגרי הישיבה שייהנו מטיפולים מקצועיים במחירים משתלמים במיוחד

ישיבת "אוהל יוסף" חתמה על הסכם שיתו"פ עם מרפאת השיניים "לב שרה"
ישיבת "אוהל יוסף" בבני ברק צילום: באדיבות המצלם

ישיבת היכל צבי - אוהל יוסף בנשיאות הגאון הרב צבי פדידה ובראשות הגאונים רבי יעקב שרבאני ורבי עובדיה יוסף בנו של הראש"ל הגר"י יוסף, הגיעו במהלך השבוע האחרון להסכם שיתוף פעולה יוצא דופן עם מרכז הסיוע ומרפאת השיניים "לב שרה" למען מאות תלמידי ובוגרי הישיבה שיזכו לטיפולים מקצועיים במחירים נוחים ומשתלמים במיוחד.

קרן הת"ת בישיבה שחתמה על ההסכם עם יו"ר מרכז הסיוע "לב שרה", הרב יעקב נוראני ציינו לשבח את המסירות הרבה ואת השאיפה הכנה לסייע ללומדי התורה ועמליה בטיפולים מקצועיים במחירים נוחים, במיוחד לאור המחירים הגבוהים בשאר מרפאות השיניים.

הרב יעקב נוראני, אמר כי רק במהלך החודשים האחרונים חתמו במרכז הסיוע הסכמים עם ישיבות חשובות בכדי להעניק להם מחירים נוחים ומשתלמים. "אנו ממשיכים להביא את הבשורה לעולם הישיבות בכדי שכולם ייהנו מטיפולים מקצועיים במחירים השווים לכל כיס".

באדיבות המצלםישיבת "אוהל יוסף" בבני ברקצילום: באדיבות המצלם

כזכור, רק במהלך החודשים האחרונים חתמו במרכז הסיוע "לב שרה" הסכמי שיתוף פעולה עם ישיבות חברון, פוניבז', תורה בתפארתה, ישיבת רוזי'ין וביאלא באלעד וכעת גם עם ישיבת "אוהל יוסף" הספרדית בבני ברק.

יצוין כי כבר בתקופה הקרובה צפויים להיחתם עוד הסכמי שיתוף פעולה עם ישיבות מובילות ונחשבות וזאת מתוך מטרה ושאיפה לאפשר לכולם טיפולי שיניים מקצועיים במחירים נוחים ומשתלמים.

מרפאת השיניים "לב שרה" הממוקמת ברחוב רבי עקיבא 52 בבני ברק, הפכה בתוך זמן קצר מאז הקמתה לסיפור הצלחה יוצא דופן, וזאת בזכות השירות, המקצועיות, האמינות והמחירים הנמוכים שנועדו לסייע למשפחות בני תורה ואברכים שפעמים רבות מתקשים לעמוד בעלויות טיפולי השיניים

ישיבת אוהל יוסף לב שרה מרפאת שיניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד